וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מדווחים: סטפן יוביץ' שוב על הכוונת של מכבי תל אביב

המוסר המחונן של הכוכב האדום (26, 1.98), שהוזכר כמועמד להצטרף לצהובים גם אשתקד, מתכנן לנצל את אופציית היציאה מהכוכב האדום בקיץ. גם ברצלונה ובאיירן מינכן כבר בעקבותיו

one

למרות שהעונה עדיין בעיצומה, נדמה שמכבי תל אביב שוב טרודה יותר בעונה הבאה ובשידוד המערכות שהיא צפויה לבצע. המטרה העיקרית של הצהובים היא החתמת מאמן בכיר, אבל במקביל נדמה שהיא מגששת גם בנוגע לשחקנים. אחד מהם הוא מועמד ששמו עלה כבר בעבר: רכז הכוכב האדום בלגרד סטפן יוביץ'. הפוינט גארד המצוין, אחד המוסרים הטובים ביורוליג בשנים האחרונות, הוזכר כמועמד להגיע לצהובים בקיץ האחרון לצד מאיק צירבס וקווינסי מילר, אך הוא נשאר לבסוף לעונה נוספת בסרביה.

יוביץ' (26, 1.98) מחזיק בחוזה לעונה נוספת באלופת סרביה, אולם יש לו אופציית יציאה תמורת סכום נמוך יחסית, מה שכבר הופך אותו למלפפון לוהט. על פי דיווח בספרד ברצלונה ובאיירן מינכן רוצות להחתימו ועשויות להגיש הצעות בימים הקרובים, אבל גם מכבי תל אביב ממשיכה לעקוב אחר מצבו.

עוד בנושא:

21:05: מכבי תל אביב, בסגל חסר, מול בני הרצליה
שלשום: הכוכב האדום ניצחה את קאזאן, תיאבק מול בלאט
מכבי תל אביב עוקבת גם אחרי ברצוקאס, ביקורת על בגאצקיס

סטפן יוביץ' הכוכב האדום בלגרד. ברני ארדוב
בדרך להיכל? יוביץ'/ברני ארדוב

על אף גובהו, יוביץ' משחק אך ורק בעמדת הרכז ונחשב כאמור למוסר מחונן. בנובמבר 2015 הוא קבע את שיא האסיסטים למשחק ביורוליג עם 19 כאלה מול באיירן מינכן, ובאוקטובר 2016 קבע עוד שיא, עם 16 אסיסטים ב-24 דקות בלבד מול צדביטה זאגרב בליגה האדריאטית. אם אכן יגיע למכבי תל אביב, גל מקל בוודאי יעלה זיכרונות לא נעימים. בעונת 2015/16 בה מקל הצטרף לכוכב האדום, יוביץ' היה זה שהשתלט על עמדת הרכז ורשם עונת פריצה מרשימה, שבדיעבד אולי גם גרמה לשחרורו של הישראלי מהקבוצה.

העונה יוביץ' רושם מספרים נאים ביורוליג, עם 7.5 נקודות, 5.6 אסיסטים ו-2.1 ריבאונדים בממוצע למשחק. שניים ממשחקיו הטובים ביותר היו מול מכבי תל אביב. במשחק הבית, בו הכוכב האדום רמסה את הצהובים, הוא סיים עם 10 נקודות ו-9 אסיסטים, ובמשחק ביד אליהו הוא סיפק 14 נקודות ו-7 אסיסטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

צפו ביוביץ' מחלק 16 אסיסטים ב-24 דקות בליגה האדריאטית

שחקן מכבי תל אביב גל מקל מול שחקן ברצלונה ויקטור קלאבר. GettyImages
בזמנו זה לא הסתיים בטוב עבורו. מקל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully