וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: מכבי תל אביב החסרה בהרצליה, הפועל תל אביב בחולון

1.4.2017 / 16:22

הקבוצה של מיקי גורקה תקווה לסוויפ עונתי על הצהובים הפצועים (21:05, ספורט 5), חולון תוכל לעלות לראשות הטבלה כשתארח את האדומים החלשים (19:15, ספורט 5). קרית גת תארח את נהריה

איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יחטפו הפסד נוסף מהרצליה? בגאצקיס/ברני ארדוב

משחקי המחזור ה-25 בליגת העל ייצאו לדרך מחר (ראשון) עם שלושה משחקים. בני הרצליה, שמציגה חוסר עקביות בשבועות האחרונים, תקווה לרשום סוויפ עונתי על מכבי תל אביב הפצועה, שניצחה רק פעם אחת בחמשת משחקיה האחרונים (0:2 להרצליה עד כה במפגשים בין הקבוצות העונה בליגה). הפועל חולון תקווה למעידה של הצהובים, כשהיא תוכל לעלות לראשות הטבלה כשתארח את הפועל תל אביב (0:2 לחולון עד כה במפגשים בין הקבוצות העונה בליגה) במשחק מרתק. מכבי קרית גת האחרונה תקווה לקצת נחת בעונה הקשה שעוברת עליה, כשתארח את עירוני נהריה (0:2 לנהריה עד כה במפגשים בין הקבוצות העונה בליגה).

גל מקל מכבי תל אביב. ברני ארדוב
סגל חסר מאוד. מקל/ברני ארדוב

בני הרצליה - מכבי תל אביב (21:05, ספורט 5)

זה תקופה ארוכה בני הרצליה נראית פחות טוב באופן משמעותי מהיכולת שאפיינה את הקבוצה בפתיחת העונה, ובשבוע שעבר קיבלה הקבוצה עוד סימן לתקופה הלא טובה כשהובסה על ידי מכבי אשדוד בחוץ, בפעם השנייה בתוך שבועיים. הרצליה מופיעה למשחקים האחרונים עם שלושה ישראלים בלבד, לאחר שחרורו של אבירם זליקוביץ', כרם משעור, שנמצא במגמת ירידה, אור לאומי ותום מעיין, כשגם די ג'יי שארפ זוכה לדקות משחק, ובקבוצה כבר הגיעו לסיכום על צירופו מחדש של יובל נעימי, אך בעיות בשחרורו מקבוצתו האיטלקית מונעות את השלמת העסקה. במצב העניינים הנוכחי יקוו בשרון להתעלות ולניצחון ביתי שישאיר אותם חזק בתמונת הביתיות בפלייאוף.

מכת הפציעות שעוברת על מכבי תל אביב חיסלה את התקופה הטובה שעברה על מחזיקת הגביע ומוליכת הטבלה והיא מגיעה למשחק נגד הרצליה עם ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים, כשהיא בסכנה של איבוד המקום הראשון. בשבוע שעבר איבדה מכבי לשבועות הקרובים את יוגב אוחיון, שנפגע בקרסול, והוא מצטרף לדי ג'יי סילי, שעשוי לחזור לעניינים בקרוב, ואנדרו גאודלוק שעדיין לא שב מארצות הברית אחרי הניתוח שעבר בקרסול, במצבת הפצועים בקו האחורי. מי שנותר לאיינרס בגאצקיס הם גל מקל וסילבן לנדסברג, כשבלית ברירה ממלאים גם ויקטור ראד ודווין סמית' את עמדות אלו. בסגל החסר הזה ינסה הלטבי להוביל את הקבוצה לניצחון ראשון העונה על בני הרצליה, שהפתיעה את קבוצתו עד כה פעמיים בליגה, ואף הקשתה עליהם מאוד בגביע ווינר. בסך הכול יש למכבי תל אביב תשעה שחקנים בסגל כשביניהן נמרוד לוי ואיתי שגב.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גוני יזרעאלי שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
חוזר לסגל. יזרעאלי/לירון מולדובן

הפועל חולון - הפועל תל אביב (19:15, ספורט 5)

העונה הפנטסטית של הפועל חולון נמשכה גם בשבוע שעבר, כשהקבוצה של דן שמיר רשמה היסטוריה כשלראשונה בתולדות המועדון ניצחה את מכבי תל אביב במשחק חוץ בליגה הסדירה, והשוותה את המאזן שלה לזה של הצהובים שמוליכים את הטבלה. אם עד לפני מספר שבועות היה חשש מסוים בחולון כי הקבוצה נמצאת במגמת ירידה מסוימת לאחר פציעתו של קאליף וואייט, נראה כעת כי הסגולים שמו את הפציעה מאחוריהם, בעזרת עלייה במשחקם של ג'יימס בל ושלומי הרוש ושילוב טוב של טו הולוואי. בחולון רוצים להמשיך בריצה נגד הפועל תל אביב, ולהשלים סוויפ עונתי נגד האדומים, אותם הם עשויים לפגוש בעוד כחודש וחצי בקרב בפלייאוף. גוני יזרעאלי חוזר מהשעיה.

מאז מונה רמי הדר לתפקיד מאמן הפועל תל אביב נראית הפועל לרוב טוב יותר במשחקי הבית ופחות טוב במשחקי החוץ. המגמה המשיכה בשבוע החולף כשהאדומים רשמו את ניצחון הבית החמישי שלהם בשישה משחקים תחת הדר, כשבפעם השנייה הייתה זו האחרונה בטבלה מכבי קרית גת שנפלה קורבן ליכולת העדיפה שלהם בדרייב אין. עם זאת, בהפועל יודעים שעל מנת להגיע במצב טוב לרבע גמר הפלייאוף עליהם להתחיל להראות טוב בהרבה מחוץ לביתם, שם ניצחו רק פעם אחת בשישה משחקים מאז החלפת המאמנים. האדומים צירפו השבוע את הפורוורד ברנדן דאוסון, שנחת בישראל אמש, והוא צפוי להיות בסגל למשחק נגד חולון, אך ספק אם ישחק. מי שמעמדו לא יציב בשורות האדומים הוא ריצ'רד האוול, ולאו דווקא מבחינה מקצועית, לאחר חוסר שביעות רצון, גם מבחינת ההתנהגות של השחקן, מול המאמן רמי הדר.

אלעד חסין מאמן מכבי קרית גת (שמאל) עם קרטיס קלי. ברני ארדוב
יש עדיין סיכוי להישאר? חסין/ברני ארדוב

מכבי קרית גת - עירוני נהריה (19:30, פריצות בספורט 5)

תשעה מחזורים לסיום העונה, ירידת הליגה של מכבי קרית גת נראית קרובה להפוך רשמית. הקבוצה של אלעד חסין אמנם לא הובסה במחזור האחרון במשחק החוץ נגד הפועל תל אביב, אבל שוב לא הצליחה לנצח, והפער שלה ממכבי אשדוד, זאת שנמצאת מעל הקו האדום, עומד על חמישה וחצי משחקים. חסין עצמו הורחק במשחק האחרון, לאחר שהתפרץ על צוות השיפוט, והודה לאחר המשחק כי התסכול, גם ממצב הקבוצה השפיע. בשני המשחקים הקודמים נגד נהריה הייתה קרובה קרית גת לניצחון, ותקווה לפחות לצאת מרצף ההפסדים הנוכחי.

הניצחון החשוב שהשיגה עירוני נהריה בשבוע שעבר בביתה על מכבי חיפה היה יריית הפתיחה של הסגולים במאבקי הכניסה לרבע גמר הפלייאוף. הקבוצה של אריק אלפסי מסתגלת בשבועות האחרונים למשחק אחד בשבוע, לאחר שמחודש אוקטובר ועד אמצע החודש האחרון שיחקו באופן קבוע שני משחקים בשבוע במסגרת הקמפיין האירופי שלהם. בנהריה זוכרים איך רק לפני כמה שבועות היו על סף הפסד חוץ נגד אותה קרית גת, כך שהם לא צריכים יותר מדי נורות אזרהרה לפני המשחק. מי שמסתמן כבינגו של אלפסי הוא סקוטי הופסון עם 16 נקודות ו-4.2 ריבאונדים מאז שהגיע לקבוצה לפני כחודש וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully