וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט נשם לרווחה: "אלוהים ישמור, זה ניצחון נפלא עבורנו"

דרושאפקה חילצה 97:99 דרמטי על באמברג וכעת גורל ההצלבה בידיה. המאמן הישראלי חגג: "ניצחון עצום. באמברג שיחקו כמו אלופים, עם כל הלב, החבר'ה שלי עשו מהלכים גדולים"

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
הכל בידיים שלו. בלאט/GettyImages

דיוויד בלאט ודרושאפקה שרדו אמש (חמישי) מותחן ענק ביורוליג, הצליחו לחזור מפיגור 14 מול באמברג, כפו הארכה ובסופו של דבר ניצחו 97:99. המשמעות: בשבוע הבא תפגוש הקבוצה הטורקית את הכוכב האדום בלגרד למשחק על כל הקופה: המנצחת תעלה להצלבה, המפסידה תלך הבית.

"מגיע קרדיט ליורוליג על המשחק הזה", אמר בלאט בסיום. "המשחק הזה לא שינה לבאמברג, ובכל זאת הם שיחקו כמו אלופים, עם כל הלב. הם כיבדו את המשחק, את האוהדים שלהם, את המפעל, את היריבה. גם לחבר'ה שלנו מגיע קרדיט רב - הם חזרו מפיגור גדול, לרגע לא הפסיקו לנסות והשיגו ניצחון עצום".

המאמן הישראלי הסביר את השתלשלות המשחק: "במחצית השנייה התחלנו לקלוע, קלענו בה ובהארכה 70 נקודות. במחצית הראשונה לא קלענו היטב, אבל בדרך כלל ממוצעים מתאזנים בסופו של דבר. פשוט הצלחנו להישאר בתמונה, הזזנו את הכדור טוב יותר בחצי השני, החבר'ה עשו מהלכים גדולים ואלוהים ישמור, זה ניצחון נפלא עבורנו".

בראד וואנמייקר, שהיה ענק עם 30 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים מול האקסית, הוסיף: "ניצחון גדול, היינו זקוקים לו ועכשיו חסר עוד אחד להצלבה. היינו זקוקים למשחק הזה, לכן היה קצת לחץ, אבל במחצית השנייה השתחררנו ושיחקנו את המשחק שלנו. היה נפלא לחזור לבאמברג, הקהל קיבל אותי יפה".

עוד בנושא:

יורוליג: דרושאפקה ודיוויד בלאט גברו 97:99 על באמברג אחרי הארכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully