וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: דרושאפקה ודיוויד בלאט גברו 97:99 על באמברג אחרי הארכה

הטורקים כבר פיגרו ב-14 הפרש והיו בדרך החוצה מהמפעל, אך הצליחו לסחוט הארכה והשיגו ניצחון שמשאיר את גורלם בידיהם לקראת מחזור הסיום. וונאמייקר כיכב עם 30 נקודות, ניצחון לאנאדולו

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
תלוי בעצמו. דיוויד בלאט/GettyImages

פלייאוף היורוליג מתקרב בצעדי ענק, והמחזור ה-29 והלפני האחרון שהחל הערב (חמישי) יתמקד בעיקר במאבק על הכרטיס היחיד שנותר לרבעי הגמר. מעבר למשחק חסר החשיבות של מכבי תל אביב בברצלונה, אנאדולו אפס גברה 69:77 על אולימפיאקוס. דרושאפקה השיגה ניצחון קריטי ודרמטי על באמברג, 97:99 בתום הארכה.

באמברג - דרושאפקה 99:97 (אחרי הארכה)

ניצחון קריטי ודרמטי לקבוצה של דיוויד בלאט, שחזרה מפיגור 14 והצליחה לקטוע רצף של שבעה הפסדי חוץ במפעל אחרי משחק והארכה צמודים ומורטי עצבים. כעת, דרושאפקה תלויה בעצמה, היא תארח את הכוכב האדום במחזור הסיום וניצחון יעניק לה את הכרטיס האחרון שנותר לפלייאוף. בראד וונאמייקר סיפק הצגה גדולה עם 30 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. וויל קלייברן היה גם הוא נהדר, עם 26 נקודות ו-7 ריבאונדים, אדריאן מורמן סיפק דאבל דאבל של 19 ו-12 כדורים חוזרים. פביאן קראוזר הוביל את הגרמנים עם 15 נקודות.

שחקן דרושאפקה בראד וונאמייקר. GettyImages
הצגה אדירה במאני טיים. וונאמייקר/GettyImages

לבאמברג אמנם לא היה על מה לשחק, אך היא לא רצתה לאכזב את אוהדיה במשחק הבית האחרון שלה העונה ביורוליג. היא פתחה טוב והובילה במרבית המחצית הראשונה, בזמן ששחקניו של בלאט פשוט הפציצו מחוץ לקשת ללא הכרה, וגם ללא הצלחה (3 מ-15 במחצית הראשונה), מה שהביא את באמברג למחצית ביתרון 11. ברבע השלישי דרושאפקה הידקה את ההגנה, ומורמן נכנס לעניינים וסייע לוונאמייקר ולקלייברן, שהיו היחידים שתפקדו לפני ההפסקה, לצמק את התוצאה.

בתחילת הרבע האחרון הטורקים עלו ליתרון לראשונה מהרבע הראשון, אך באמברג המשיכה להילחם ואחרי מספר מהפכים הובילה בחמש הפרש דקה לסיום. שלשה גדולה של לוק הראנגודי שלחה את המשחק להארכה, וגם שם הוא המשיך להיות צמוד והפכפך. בסופו של דבר מספר פעולות נהדרת של וונאמייקר וקלייברן העניקו לדרושאפקה את הניצחון הכל כך חשוב.

רבע 1:

ניקולו מלי התכבד בנקודות הראשונות במשחק, כאשר הניח שתיים קלות מתחת לסל. וונאמייקר העלה את הטורקים על לוח התוצאות עם שלשה, אך מלי קבע 3:6 בצד השני. חמש נקודות רצופות של קלייברן איזנו ל-8:8, ושלשה נוספת של וונאמייקר העניקה לבלאט יתרון ראשון במשחק. שתי שלשות רצופות של הגרמנים העלו אותה ליתרון ארבע, ומאודו לו (11 נקודות ברבע הראשון) קבע 14:22 לבאמברג בסיום הרבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן באמברג ניקולו מלי, שחקן דרושאפקה וויל קלייברן. GettyImages
מלי מול קלייברן/GettyImages

רבע 2:

ווילבקין פתח את הרבע עם מהלך מהיר של סל ועבירה, והשלים שלוש נקודות מהקו. תיס חסם נהדר את זיזיץ' פעמיים באותו מהלך, וונאמייקר קטע בצורת של שתי דקות וחצי ללא נקודות של דרושאפקה והוריד ל-26:19. שלשה של מקניל קבעה 14 הפרש למארחת וגרמה לבלאט להזעיק פסק זמן בהול. הטורקים קיזזו לעשר, אך קראוזר מיד השיב בשלשה נוספת. השחקנים של בלאט מפציצים מחוץ לקשת אך לא פוגעים (כרגע 3 מ-14), ובמחצית 29:40 לבאמברג.

רבע 3:

אחרי כדקה ללא שינוי בתוצאה, קראוזר שוב צלף מחוץ לקשת והחזיר את היתרון ל-14. דרושאפקה העלתה מעט את הקצב, מורמן קלע שלשה נדירה וקלייברן הוריד ל-41:49. אנדרסון הצליח לקלוע שלשה ראשונה אחרי ארבעה ניסיונות עקרים וצימק לשש הפרש בלבד, הפעם הגיע תורו של אנדראה טרינקיירי להזעיק פסק זמן. קלייברן המשיך את הקאמבק והוריד ל-54:51. הקמן סחט עבירה בזריקה לשלוש וצינן מעט את ההתלהבות של הטורקים, אבל עונשין של מורמן קבע 55:58 בלבד לבאמברג בסיום הרבע.

שחקן דרושאפקה אדריאן מורמן. GettyImages
התעורר במחצית השנייה. מורמן/GettyImages

רבע 4:

המומנטום של השחקנים של בלאט המשיך עם סל ועבירה שתרגם מורמן לשוויון וקלייברן העלה אותם ליתרון ראשון מהרבע הראשון. מלי הטביע את הנקודות הראשונות של המארחת ברבע וקבע 60:60 וזיסיס קלע שלשה שהחזירה לה את היתרון. תיס סיים מתפרצת והעלה שוב לחמש הפרש, ווילבקין צלף שלשה קריטית וצימק חזרה ומורמן איזן ל-72:72 פחות מארבע דקות לסיום. קראוזר שוב העלה את הגרמנים ליתרון שלוש עם ליי אפ, ווילבקין דייק מנגד רק ב-1 מ-2 מהקו ותיס הוריד ריבאונד התקפה גדול והשיג סל ועבירה שהקפיצו את היתרון לחמש. הטורקים לא ויתרו ושלשה של הראנגודי קבעה 84:84 דרמטי, 24.1 שניות לסיום. מילר החמיץ הזדמנות לנצח לבאמברג את המשחק על הבאזר, והקבוצות הלכו להארכה.

הארכה:

מלי קלע את הנקודות הראשונות בהארכה, וונאמייקר מיד השיב לו בשלשה, אך מקניל צלף שלשה משלו בצד השני. זיסיס המשיך את רצף השלשות והעלה לשלוש הפרש, וונאמייקר צימק מהר ל-94:93 וקלייברן קלע ארבע נקודות רצופות והעלה את דרושאפקה לפלוס שלוש, 54 שניות לסיום. בסופו של דבר הקבוצה של בלאט הצליחה להשיג ניצחון קריטי, 97:99.

שחקן אנאדולו אפס טיילר האניקאט. GettyImages
רוצה להשיג ביתיות. האניקאט/GettyImages

אנאדולו אפס - אולימפיאקוס 69:77

היוונים איבדו סיכוי לסיים במקום השני ויסתפקו במקום השלישי אחרי המעידה בטורקיה. לעומתם, אנאדולו הצליחה להמשיך את הרצף החיובי עם ניצחון רביעי ברציפות ושמיני מתשעת המשחקים האחרונים כאשר הסיכוי להשיג ביתיות ברבע הגמר עדיין קיים. טיילר האניקאט בלט עם 11 נקודות, 11 כדורים חוזרים ו-6 אסיסטים עם הרבה איכות ברבע הרביעי. תומא הרטל הוביל עם 18 נקודות כאשר השליטה בכדורים החוזרים של היוונים (32:35) לא הועילה עבור אולימפיאקוס. אנאדולו רחוקה משחק אחד מפנרבחצ'ה (המדורגת רביעית) ואחרי ה-90:66 מהסיבוב הקודם. גיאורגוס פרטיזיס בלט אצל אולימפיאקוס עם 16 נקודות ו-9 כדורים חוזרים. ואסילס ספאנוליס כיכב עם דאבל דאבל של 11 נקודות ו-10 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully