וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל נוייר נפצע ברגלו באימון ויחמיץ את שני המשחקים הקרובים של באיירן מינכן

השוער, שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים של נבחרת גרמניה בשל פציעה בשריר התאומים, נפגע ברגלו השמאלית וצפוי להחמיץ את שני המשחקים הקרובים של קבוצתו מול אוגסבורג והופנהיים. דאוד יעבור לדורטמונד בקיץ. טוראן נפצע, צפוי להיעדר כשלושה שבועות

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן. GettyImages
ייאלצו להסתדר בלעדיו. נוייר/GettyImages

שוער באיירן מינכן, מנואל נוייר, ידע תקופות טובות יותר במהלך הקריירה הארוכה שלו. השוער בן ה-31, שבעקבות פציעה החמיץ את שני המשחקים האחרונים של נבחרת גרמניה - מול אנגליה (ידידות) ואזרבייג'אן (מוקדמות המונדיאל), נפצע אתמול (רביעי) באימון הערב של הבווארים ברגלו השמאלית, והוא צפוי להחמיץ את שני משחקי הליגה הקרובים מול אוגסבורג והופנהיים.

משחק החוץ מול הופנהיים ייערך ב-4 באפריל, כשארבעה ימים לאחר מכן תארח באיירן מינכן את בורוסיה דורטמונד, כשב-12 באפריל היא תארח את ריאל מדריד בליגת האלופות. על פי הדיווח, נוייר צפוי להחמיץ את שני המשחקים הקרובים, אך צפוי להיות כשיר כבר למשחק מול דורטמונד.

* הקשר הגרמני, מחמוד דאוד בן ה-21, יעבור בקיץ מבורוסיה מנשנגלדבאך לבורוסיה דורטמונד, אחרי שהשתיים אישרו רשמית את ההעברה. לדאוד, לו 19 הופעות העונה בבונדסליגה, שער ליגה בודד העונה.

עוד בנושא

מוריניו: "בלתי אפשרי לרכוש את ניימאר, זה כמו לפרוץ לכספת"

קשר ברצלונה ארדה טוראן חוגג. רויטרס
ייעדר בשבועות הקרובים. טוראן/רויטרס

שחקן נוסף שצפוי להחמיץ את המשחקים הקרובים של קבוצתו בשל פציעה הוא קשר ברצלונה ארדה טוראן, שנפגע אף הוא ברגלו (הימנית) וייעדר כשלושה שבועות. הטורקי צפוי להחמיץ את המשחקים מול גרנאדה, סביליה, מלאגה וריאל סוסיאדד במסגרת הליגה, וכן את המשחקים מול יובנטוס בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully