וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר ענה לאלכסיס סאנצ'ס: "יש רק קבוצה אחת בלונדון!"

מנג'ר ארסנל הגיב לדברי שחקנו ("רוצה להישאר בלונדון, אבל בקבוצה מנצחת") והוסיף: "לא אדבר על עתידי, אבל כבר ברור לי מה אני רוצה לעשות". באנגליה טוענים כי יחתום לעוד שנתיים בתותחנים

רויטרס

בווידיאו: סיכום משחקי מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה

פגרת הנבחרות מאחורינו והפרמיירליג תשוב בסוף השבוע הקרוב, כאשר המשחק המרכזי של המחזור ה-30 יפגיש באצטדיון האמירויות בין ארסנל למנצ'סטר סיטי ביום ראשון (18:00).

שתי הקבוצות נמצאות בתקופה לא מוצלחת, כאשר שתיהן הודחו מליגת האלופות כבר בשלב שמינית הגמר בצורה מאכזבת. התותחנים, שספגו 3:1 מווסט ברומיץ' בחוץ במחזור האחרון, יודעים שאם לא ינצחו את הקבוצה של פפ גווארדיולה, גם המקום הרביעי, המוביל למוקדמות הצ'מפיונס, יתחיל לברוח מהם.

לקראת המשחק, התייצב המנג'ר ארסן ונגר, שנמצא תחת לחץ גדול בימים אלה, למסיבת עיתונאים בה אמר: "צ'ך לא ישחק ביום ראשון, קאסורלה גמר א תהעונה. סיטי רוצה לנצח ואנחנו גם, כך שהמשחק הזה אמור להיות מעניין. לא אדבר היום על עתידי במועדון, אבל כבר ברור לי מה אני רוצה לעשות. זה פשוט נושא שלא סוכם לגמרי נכון להיום. כרגע זה לא הדבר הכי חשוב עבור המועדון". באנגליה כבר דיווחו היום כי הוא ביקש מארסנל חוזה חדש, לשנתיים.

עוד בנושא:

אלכסיס סאנצ'ס בדרך לצ'לסי? "רוצה להיות בקבוצה מנצחת בלונדון"

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. GettyImages
מסרב לדבר על העתיד. ונגר/GettyImages

על הציטוט של אלכסיס סאנצ'ס, לפיו הוא רוצה להישאר בלונדון אבל לשחק במועדון מנצח, אמר ונגר: "אני שמח מאוד שהוא אמר את זה, כי יש רק מועדון אחד בלונדון!". הצרפתי הוסיף: "צריך להיזהר מאוד כשנותנים ראיונות במולדת שלך, כי התרגום לא תמיד מדויק".

על התקופה הלא פשוטה שעוברת קבוצתו אמר ונגר: "העדיפות בחיים היא תמיד להביט על מה שהכי חשוב ולא לחפש תירוצים. בעיקר בתקופות קשות, רואים את ההבדל אצ להשחקנים ואת אלה שמסוגלים להישאר מרוכזים למרות הכל ולשחק כמו שצריך".

על השימוש במצלמות הטלוויזיה, שבא לידי ביטוי בצורה בולטת באמצע השבוע במשחק הידידות בין צרפת לספרד אמר ונגר: "ראיתי את זה וחשבתי לעצמי 'אנחנו ממש טיפשים, למה לא השתמשנו בזה כבר לפני 15 שנה?' זה מראה שהכדורגל הוא עולם תקוע, שמפחד מהקידמה. שימוש במצלמות יפסיק את כל ההתערבויות החיצוניות והרצון לשחד שופטים מושחתים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully