וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסיס סאנצ'ס רמז על מעבר לצ'לסי? "רוצה לשחק בקבוצה מנצחת בלונדון"

הצ'יליאני, שיסיים את חוזהו בארסנל בעוד שנה, אמר בראיון בצ'ילה: "אני מאושר בלונדון, אבל רוצה להיות חלק מקבוצה עם מנטליות מנצחת". התותחנים צפויים לדרוש עליו 50 מיליון ליש"ט

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל חוגג. רויטרס
יחצה את הכביש? סאנצ'ס/רויטרס

מהרגע בו רכשה ארסנל את אלכסיס סאנצ'ס מברצלונה בקיץ 2014, תמורת 31.7 מיליון ליש"ט, הפך הצ'יליאני לכוכב הבלתי מעורער של התותחנים.

סאנצ'ס, שעומד להשלים את עונתו השלישית באצטדיון האמירויות, כבש עד כה 64 שערים ב-132 הופעות במדי ארסנל בכל המסגרות והוביל את הקבוצה של ארסן ונגר לזכייה בגביע פעם אחת ובמגן הקהילה פעמיים, אבל גם העונה הוא, וארסנל, יסיימו בלי אליפות ואפילו לא קרובים לתואר היוקרתי ביותר בממלכה.

עוד בנושא:

מוריניו זועם, הפעם על פיפ"א: "משחקי הידידות הרסניים לקבוצות"

ססק פברגאס שחקן צ'לסי לפני אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל. Ross Kinnaird, GettyImages
עשויים לשוב לשתף פעולה בקרוב. סאנצ'ס ופברגאס/GettyImages, Ross Kinnaird

השמועות על התסכול ההולך וגובה של סאנצ'ס אינן חדשות והוא גם לא ממש ממהר לחתום על חוזה חדש, למרות הניסיונות של ארסנל להשאיר אותו בכל מחיר. השמועות על עזיבה מתקרבת רק הולכות וגוברות וכעת, ראיון שהעניק סאנצ'ס בצ'ילה העיר את הספוקלציות לגבי היעד הבא שלו.

"אני מאושר בלונדון ורוצה לשחק בקבוצה עד סיום החוזה שלי", אמר סאנצ'ס ל"אל גרפיקו" הצ'יליאני לאחר ההצגה שלו במדי הנבחרת במוקדמות המונדיאל, ב-0:3 על ונצואלה, "אני אוהב להישאר בעיר אחת ובקבוצה אחת, אבל רוצה לשחק בקבוצה מנצחת, שתהיה לה מנטליות מנצחת". רבים קראו את הדברים הללו של סאנצ'ס כרמז לעברו של אנטוניו קונטה, מנג'ר צ'לסי, שכבר תקופה ארוכה מעוניין לצרף אליו את כוכב היריבה העירונית.

"אני בן 28 ויש לי עוד הרבה זמן לקריירה", הוסיף סאנצ'ס, "אני שומר על הגוף שלי היטב". מלבד צ'לסי, בצ'ילה הזכירו גם את יובנטוס, פריס סן ז'רמן, אתלטיקו מדריד ובאיירן מינכן כמי שחושקות בשירותיו של השחקן לעונה הבאה. ארסנל צפויה לדרוש 50 מיליון ליש"ט לפחות על השחקן, שיסיים את חוזהו בארסנל בסוף העונה הבאה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully