וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "המטרה של טביב היא שהקהל יעודד ויתעסק בחיובי"

30.3.2017 / 9:35

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק החוץ נגד מכבי חיפה (שבת, 19:30, ספורט1 בצל איום הירידה מהדשא. המאמן הוסיף: "הליגה לא פחות חשובה מהגביע, אין סיבה שלא נמשיך במומנטום הטוב"

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

בית"ר ירושלים ממשיכה להתכונן למשחק החוץ נגד מכבי חיפה במחזור השני של הפלייאוף העליון (שבת, 19:30, ספורט1) והיום המאמן שרון מימר קיים מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות. הקבוצה מהבירה עורכת את ההכנות בצל האיום המפורש לרדת מהמגרש אם אוהדי הקבוצה ישמיעו שירים בעלי אופי גזעני.

הדובר אושרי דודאי אמר בפתיחת הדברים: "רק כדי לחדד ולהבהיר: אף אחד לא יוצתא נגד האוהדים, ההפך הוא הנכון. אין פה התניה ואולטימטום. אנחנו לא מוצאים סיבה שהקבוצה תרד מהדשא כי ברור לנו שהאוהדים יבואו לתמוך".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים הודיעה רשמית: במקרה של קריאות גזעניות - השחקנים יירדו מכר הדשא
מה יקרה אם בית"ר ירושלים תרד מהמגרש?

שרון מימר מאמן בית"ר ירושלים עם אושרי דודאי. רוני כנפו
מתקרב למקום השלישי. מימר מימין/רוני כנפו

שרון מימר

על השבוע שכולל משחק ליגה ואת חצי גמר גביע המדינה: "מתחילת הדרך ידענו שאנחנו הולכים לשתי מסגרות. אנחנו מתרכזים רק במשחק הקרוב, זה אחד העקרונות שלנו. אנחנו עושים את המקסימום כדי להצליח בשתי מסגרות. אין היערכות מיוחדת, הליגה לא פחות חשובה מהגביע".

על המאבק על המקום השלישי: "אני שמח שהוחזרו הנקודות, זה הדבר הנכון. מכבי חיפה? אני פה חודש וחצי ואני לא זוכר משחק לא חשוב. כל המשחקים חשובים באותה מידה".

על ההיעדרות של עידן ורד המורחק: "עידן חשוב וטוב, אבל יש סגל מספיק טוב כדי למלא את החסר. כבר הסתדרנו בלי שחקנים וזה מה שיקרה גם נגד מכבי חיפה. ננסה להמשיך בדרך שלנו, בכדורגל השמח שלנו כדי לחזור עם ניצחון".

על איום הירידה מהדשא: "המטרה של אלי טביב היא שהקהל כולו יעודד את בית"ר ירושלים. כשזה קורה את מעלים אותנו בכמה דרגות. אלי פונה בקטע טוב ואומר 'בואו נפסיק עם הדברים האלו, בואו נתעסק בחיובי'".

על החזרה מהפגרה: "אנחנו בסדר גמור, אנחנו מפוקסים, השחקנים לא זזו למקומות לא נכונים. הם מרוכזים ואני לא רואה סיבה שלא נמשיך את המומנטום הטוב".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully