וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל באר שבע ניצחה 82:86 את מכבי רעננה בחוץ

ניצחון חשוב לאדומים, שחזרו מפיגור 12 במחצית הראשונה ונצמדו למוליכות. הפועל כפר סבא השוותה את מספר הנקודות לזה של רעננה, שעדיין מוליכה. עירוני רמת גן ירדה לליגה הארצית

יניב בורגר מאמן הפועל באר שבע. מגד גוזני
ניצחון מרשים. יניב בורגר/מגד גוזני

אחרי שנקבעו שמונה העולות לפלייאוף בליגה הלאומית בכדורסל, הערב (שלישי) נערך המחזור ה-25 ולפני האחרון של העונה הסדירה, בו נלחמו הקבוצות על מיקומן הסופי ועל יתרון ביתיות בפלייאוף. המשחק המרכזי זימן לנו קרב מרתק וחשוב בין המוליכה מכבי רעננה, להפועל באר שבע שעד לא מזמן ניצבה במקום הראשון, אך איבדה גובה בתקופה האחרונה. ניצחון של הקבוצה מהשרון היה מבטיח לה את המקום הראשון, והיא החזיקה ביתרון מבטיח במחצית, אך האדומים התעלו והשיגו ניצחון חוץ ענק מבחינתם, 82:86.

אחרי שלושה הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים, הקבוצה של יניב בורגר ידעה שהפסד עשוי לדחוק אותה אל מחוץ לרביעייה הראשונה. אחרי רבע ראשון צמוד בו ההגנות לא ממש שיחקו תפקיד, רעננה ברחה ליתרון 12 ברבע השני וירדה להפסקה ב-44:53. במחצית השנייה האורחת הידקה את ההגנה והצליחה להפוך את התוצאה. בתחילת הרבע האחרון היתרון עוד עבר מצד לצד, אך שלשה של אנתוני פישר דקה לסיום קבעה שש לבאר שבע ואוהד כהן סגר עניין מהקו. ג'פרי אלן הרשים עם 29 נקודות ו-10 ריבאונדים, פישר הוסיף 20. סמואל גיבנס (21 נקודות) וג'ושוע הרסטון (22) הובילו את המארחת.

מי שניצלו את את הפסדה של רעננה, מעבר לבאר שבע כמובן, הן הפועל כפר סבא והפועל רמת גן. הירוקים השתוו לקבוצה של ברק פלג בפסגה עם 87:96 על הפועל מגדל העמק, לאחר שסגרו עניין כבר במחצית (הובילו ב-15). האורדונים נותרו צמודים לבאר שבע עם 72:83 על א.ס. רמת השרון שנמצאת עמוק מתחת לקו האדום.

עירוני רמת גן, שהובסה בהוד השרון, ירדה סופית לליגה הארצית. הקבוצה ניצחה שלושה משחקים בלבד העונה ושהתה במקום האחרון זמן רב, כעת אבדו סיכוייה לשרוד בליגה.

שאר התוצאות:

הפועל עפולה - הפועל גליל עליון 93:96
הפועל חיפה - הפועל נס ציונה 88:74
מכבי רחובות - אליצור קרית אתא 68:79
מכבי הוד השרון - עירוני רמת גן 97:116

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully