וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשאר במשפחה: בנו של שון רייט פיליפס זומן לנבחרת אנגליה U16

דמרג'יו שמשחק באקדמיה של מנצ'סטר סיטי, ממשיך את המורשת המשפחתית. אביו לבש את מדי נבחרת אנגליה 36 פעמים וסבו, איאן רייט הגדול, שיחק בה 33 פעמים. אבל זה ממש לא נגמר שם

אימג'בנק GettyImages

דמרג'יו רייט פיליפס, בנו של שון רייט פיליפס ונכדו של איאן רייט, ממשיך את המורשת המשפחתית והוזמן לנבחרת אנגליה עד גיל 16. דמרג'יו הוא גם רוכב אופניים מחונן, אחד הטובים באנגליה בגילו, אבל כעת הוא מתרכז בכדורגל ומקווה לקריירה מוצלחת כמו של אביו, שלא לומר סבו. רייט פיליפס הנער הוא אחד מחמישה שחקנים מהאקדמיה של מנצ'סטרמ סיטי שהוזמנו לנבחרת שתצא לטורניר יוקרתי בצרפת.

אגדה. איאן רייט/GettyImages

האב: שון רייט פיליפס, כבר בן 35. הוא שיחק במנצ'סטר סיטי, צ'לסי ו-ק.פ.ר, לפני שהמריא מערבה והמשיך את הקריירה בארה"ב. הוא ייצג את נבחרת אנגליה 36 פעמים וזכה עם צ'לסי בכל תואר אפשרי באנגליה. היום משחק בפיניקס רייזינג מליגת הפיתוח של ה-USL.

הסב: איאן רייט בן ה-53, שאימץ את שון כשזה היה בן שלוש. הפך לסבו של דמרג'יו בגיל 37 בלבד. הבריק במשך שש שנים בקריסטל פאלאס, אבל זכור בעיקר כאחד מגדולי חלוצי ארסנל בכל הזמנים, אחרי ששיחק במדיה בשנים 1991-1998. הוא לבש את מדי נבחרת אנגליה 33 פעמים.

הדוד: בראדלי רייט פיליפס בן ה-32, בנו הביולוגי של איאן ואחיו למחצה של שון. שיחק בנבחרת אנגליה עד גיל 20 וגדל במנצ'סטר סיטי. עד 2013 העביר קריירה בינונית בליגה השנייה והשלישית באנגליה, אבל אז חתם בניו יורק רד בולס והפך לכוכב ענק. בארבע השנים האחרונות כבש 77 שערים ב-127 הופעות ב-MLS.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
seperator

ג'רמיין רייט: בן דודו של איאן, דודם מדרגה שנייה של בראדלי ושון, בן 41. הספיק לשחק עם בראדלי בסאות'המפטון. לבש גם את מדי לידס, איפסוויץ'

דריי רייט: בנו של ג'רמיין, אחיינו מדרגה שנייה של איאן, בן 21. שחקן כנף בקולצ'סטר יונייטד שמשחקת היום בליג 2 (הרביעית במבנה הליגות).

דיאז רייט: בנו של ג'רמיין, אחיו של דריי, אחיינו מדרגה שנייה של איאן, בן 19. שחקן קישור בקולצ'סטר יונייטד.

איאן ושון משתעשעים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully