וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בכר שוקל לפתוח עם שלושה בלמים, הובאן יירד לספסל?

28.3.2017 / 21:40

הקשר עשוי לאבד את מקומו בהרכב במקרה שמאמן האלופה יפתח במערך אותו ניסה במשחק האימון מול אשקלון. ויטור ככל הנראה כשיר ל-90 דקות. האדומים העבירו 460 אלף שקל לסכנין על חלאיילה

קובי אליהו

בווידאו: תקציר משחק האימון של באר שבע מול אשקלון

ברק בכר מתלבט אם לעלות במערך של שלושה בלמים במשחק העונה מול מכבי תל אביב ביום שבת, או שמא להמשיך עם מערך של ארבעה שחקני הגנה. כבר במשחק האימון נגד הפועל אשקלון בכר שיחק עם שלושה בלמים, במטרה לפנות את המגנים למשימות התקפיות. אם הוא יעשה שימוש במערך הזה, מי שצפוי לאבד את מקומו בהרכב הוא אובידיו הובאן.

עוד בנושא:

הדרך לנבחרת ישראל סלולה? ברק בכר יבצע שירות מילואים
מכבי תל אביב מתלבטת מי יחליף את איתן טיבי הפצוע בהגנה
אלונה ברקת תמריא לכנס באו"ם כחלק מהמאבק ב-BDS

שחקן הפועל באר שבע אובידיו הובאן, שחקן מכבי תל אביב דור מיכה. ברני ארדוב
יפספס את המפגש הפעם? הובאן מול מכבי תל אביב במפגש קודם/ברני ארדוב

בכר יחליט לקראת סוף השבוע באיזה מערך לפתוח, כשגם במקרה שיעלה עם שני בלמים מיגל ויטור עשוי להיכלל ב-11. הבלם הפורטוגלי נכנס לכושר ולפי חוות הדעת של הצוות הפיזיולוגי יכול להשלים תשעים דקות. מלבד ההתלבטויות בהגנה ובקישור, בכר מתלבט גם אם לפתוח עם בן שהר או אליניב ברדה בחוד.

אחרי שלא התאמנו באופן סדיר בשבוע האחרון, היום צפויים כל השחקנים מלבד הפצועים לחזור לאימונים. "בשביל משחקים כאלה אנחנו בכדורגל", אמר אחד השחקנים בקבוצה לקראת המפגש המכריע. "אין ספק שזה המשחק הכי קשה שיש, אבל בבית שלנו אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו ולהביא למצב שאנחנו אלה שמכתיבים את התפתחות המשחק".

בינתיים, באלופה מרוצים בעקבות ביטול משחק ידידות בין נבחרת ניגריה לבורקינה פאסו, בו היה צריך לקחת חלק ג'ון אוגו. הקשר צפוי לנחות הערב בישראל ולהצטרף לקבוצה. מיחאי קורהוט, שנחת אמש, ערך אימון קל היום ומחר הוא ישוב לאימונים מלאים.

הפועל באר שבע העבירה לבני סכנין 460 אלף שקלים תמורת אמיר חלאיילה זאת לפי פסיקת הוועדה למעמד השחקן. כזכור,חלאיילה השתחרר בפסק בורר מסכנין ולאחר שהיה שחקן חופשי בבאר שבע, החתימו אותו בינואר האחרון לחמש שנים. בסכנין לא ויתרו וניגשו לוועדה למעמד השחקן שתקבע את הסכום שמגיע לקבוצה תמורת השבחתו לאורך השנים.בבאר שבע כבר העבירו את הכסף ובכך השלימו חוקית את רכישתו של השחקן, שהושאל להפועל רמת גן.

עדכון ראשון: 12:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully