וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ברק בכר יבצע שירות מילואים

27.3.2017 / 14:22

המאמן שלא סיים שירות צבאי מלא, החליט לנסות ולהתקבל לשירות צבאי כדי למנוע מחלוקות בעתיד אם וכאשר הוא ימונה למאמן הנבחרת. מאור בוזגלו וניב זריהן לא יהיו בסגל למשחק העונה בשבת

האם נראה בקרוב את ברק בכר על מדים של צה"ל? מאמן הפועל באר שבע יבצע שירות מילואים בקרוב, זאת כחלק מהבקשה שלו לחזור לשרת בצה"ל לאחר שהפסיק את שירותו הסדיר בעת היה שחקן כדורגל. כידוע, שחקן שלא שירת שירות מלא בצה"ל לא יכול להיות חלק מנבחרת ישראל והמאמן שמסומן בין היתר להיות מאמן הנבחרת העתידי החליט לנסות ולהתקבל לשירות צבאי כלשהוא כדי למנוע מחלוקות בעניין זה בעתיד, וכן מתוך רצון לתקן את העובדה שלא שירת שירות צבאי מלא. אחרי שיחות רבות עם ראשי צבא הוחלט שבכר יעמוד בראש פרוייקט ייחודי שצה"ל מקים בימים אלה ויגוייס לשירות מילואים.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בקרוב עולה על מדי צבא. ברק בכר/ברני ארדוב

הפרוייקט הינו חלק ממחלקת כושר קרבי בצה"ל בראשות אל"מ אורן גיל. בפרוייקט ישרתו כדורגלנים מצטיינים ויפעלו הן בבתי ספר תיכוניים והן ביחידות שונות בצה"ל להטמעת חינוך לספורט, למצויינות ולשיתופי פעולה חברתיים-קהילתיים. ברק בכר אמר על כך: "אני שמח שיש לי הזדמנות לתקן".

בעניין אחר, ג'ון אוגו ומיחאי קורהוט לא התאמנו היום עם הקבוצה וצפויים לחזור רק מחר ממשחקי נבחרותיהם ולהצטרף לאימונים. מי שעוד לא התאמן הוא מאור בוזגלו. הקשר ממשיך לסבול מכאבים עזים והחל רק אימוני ריצה קלים ולא יהיה בסגל למשחק נגד מכבי תל אביב כמו גם ניב זריהן. גם שחקני נבחרת ישראל זכו לפטור מהאימון היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully