וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לו שוקל לא לשתף את הכוכבים עד תום העונה, לברון: "לעזאזל המיקום"

קליבלנד איבדה את ראשות המזרח לראשונה מאז נובמבר 2015, אבל המאמן וכוכבו לא מייחסים לכך חשיבות רבה. וגם: התשובה המוחצת של ווסטברוק למארק קיובן, והאם סם הינקי בדרך לסקרמנטו?

שחקני קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס, צ'נינג פריי, קייל קורבר. AP
סיבה לדאגה? לא מבחינתו. לברון עם פריי וקורבר/AP

פצועים או לא, מותשים או לא, הקאבס ממשיכים לצנוח בגדול, גם ביכולת ועכשיו גם במיקום. הלילה (בין שני לשלישי), לראשונה מאז נובמבר 2015, קליבלנד איבדה את המקום הראשון במזרח אחרי שהובסה 103:74 בידי סן אנטוניו. כעת בוסטון ניצבת בפסגת הקונפרנס המזרחי עם יתרון של חצי משחק, ואם לשפוט על פי היכולת של הקאבס בתקופה האחרונה, כלל לא בטוח שהיא יכולה להשיג את המקום הראשון בחזרה.

למען האמת, גם לא נראה שזה מטריד אותם יותר מדי, לפחות לא כלפי חוץ. "לעזאזל המיקום, העיקר שנתחיל לשחק כמו שצריך. מבחינתי זה העיקר. אני לא מודאג משום דבר. לא אכפת לי אם נסיים במקום הראשון, השני, אפילו השלישי, כל עוד נשחק טוב יותר", אמר לברון ג'יימס בסיום. "אני מרגיש שכשאנחנו משחקים את הכדורסל הרגיל שלנו, כשאנחנו בפול פאוור, נוכל להתחיל להיראות כמו שצריך. כבר עשינו את זה בעבר, אז אני לא מוטרד יותר מדי. נכון, אנחנו מציגים כדורסל לא טוב עכשיו, אבל עוד נפענח את זה, אני מאמין לחלוטין בחבורה שיש לנו". ג'יימס נפצע במהלך המשחק בגב וירד לחדר ההלבשה כשהוא נאנק מכאבים, אולם בסיום עדכן שיהיה כשיר לשחק כבר במשחק הבא מול שיקגו.

עוד בנושא:

קליבלנד הובסה 103:74 בסן אנטוניו ואיבדה את המקום הראשון במזרח
עומרי כספי וההשתלבות הלא פשוטה במינסוטה טימברוולבס: המספרים

מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. AP
יחקה את דוק ריברס? טיי לו/AP

לפני קצת יותר מחודשיים הקאבס עוד הובילו בבטחה את המזרח, עם יתרון של חמישה וחצי משחקים על פני בוסטון. אולם מאז הם עומדים על מאזן 17:19, בעוד הסלטיקס דוהרים עם 11:25. ההגנה של הקאבס ממשיכה להיות שורש הבעיה. מאז תחילת 2017, האלופה לא החזיקה אף יריבה על פחות מ-100 נקודות במשחק חוץ, וגם הלילה היא היתה רחוקה מלהצר את צעדיהם של שחקני הספרס, ובפרט של קוואי לאונרד, שחגג עם 25 נקודות קלילות.

אבל גם ההתקפה כבר מתחילה לזייף: הלילה הקאבס קבעו שיא שלילי עונתי בנקודות, ודייקו ב-18 אחוז בלבד מחוץ לקשת. ב-ESPN בדקו ומצאו שקליבלנד היא קבוצת ההתקפה הכי איטית בליגה, כלומר זו שקולעת את הנקודות שלה כשנותר הכי מעט זמן על שעון ה-24. "זה נכון, יש לנו שחקנים קצת איטיים, וחוץ מזה, החבר'ה גם עייפים. זה קצת משוגע, כי אנחנו מתחילים משחקים כמו שצריך, ואז פתאום נראה שהיריבות שלנו הרבה יותר מהירות מאיתנו. לעזאזל, הם רצים יותר ממנו, הם מכדררים יותר מהר, הכל אצלם יותר מהר", ניתח טיירון לו המתוסכל.

לברון הוסיף ש"נראינו קצת איטיים מול לא מעט קבוצות. אין ספק שאנחנו צריכים להיות בכושר יותר טוב" ואמר ש"זה מבאס, כי אנחנו כבר בחודש במרץ, ובתקופה הזאת של השנה אנחנו אמורים להיות במצב גופני אופטימלי. מבחינה אישית אני מרגיש בכושר מצוין, אבל אולי אצל אחרים זה אחרת". עוד טען ש"סן אנטוניו היא הקבוצה האחרונה שאתה רוצה לפגוש כשאתה בתקופה שהכל הולך קשה. הספרס היא מכונה משומנת, הם מנצלים כל טעות שאתה עושה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

למרות שטיירון לו שוב טען שהיכולת החלשה נובעת בין היתר מפציעות (אימן שאמפרט וקייל קורבר המשיכו להיעדר), לברון חולק עליו. "אני שונא תירוצים. מעולם לא הייתי אחד כזה. לא רוצה לדבר על פציעות או על לוח הזמנים שלנו. תקשיבו, לוח הזמנים הוא לוח הזמנים. יש לנו 17 משחקים בחודש. היינו בשישה אזורי זמן שונים בשמונה ימים. אבל אנחנו צריכים למצוא דרך להילחם בזה".

לברון התייחס גם לאמירות של טיירון לו, לפיהן שקל לתת מנוחה לשלושת הכוכבים של קליבלנד עד תום העונה, בדומה למה שעשה דוק ריברס עם קווין גארנט, ריי אלן ופול פירס לפני פלייאוף 2010. "זה עבר לי בראש. אני לא יודע...אולי זה יכניס אותי לצרות. יש לנו הרבה חבר'ה עייפים, ולברון וקיירי צריכים לקחת את כל העול עליהם. אני לא רוצה להשתמש בזה כתירוץ. כשיש לך את השחקן הטוב בעולם ולצידו את אחד משלושת הרכזים הטובים בליגה, מן הסתם הם יהיו כאלה שיישאו בנטל. אבל בכל זאת, הם מותשים".

לברון הגיב לדברים ואמר ש"למאמן יש את ההגיון שלו בעניין הזה, אבל בסופו של יום אנחנו צריכים לשחק. אם מישהו מרגיש שהרגליים שלו כבדות, הוא צריך ללכת למאמן ולהגיד לו את זה". בנוסף, לברון נראה מחלק הוראות על הספסל אחרי שנפצע, ובין היתר נשמע כשהוא אומר לטיירון לו לקחת פסק זמן.

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר, מטביע מעל שחקני דאלאס מאבריקס נרלנס נואל, יוגי פרל. AP
בפרצוף של מארק קיובן. ווסטברוק |צילום: AP)/AP

עוד חדשות מרחבי הליגה

* ראסל ווסטברוק זקוק לארבעה טריפל דאבלים בתשעת המשחקים האחרונים של אוקלהומה סיטי העונה כדי להשוות את שיא הטריפל דאבלים ההיסטורי של אוסקר רוברטסון. כוכב הת'אנדר הוביל את קבוצתו לניצחון 91:92 על דאלאס הלילה, לעיני מי שנחשב לאחד ממתנגדיו החריפים ביותר, מארק קיובן. הבעלים של דאלאס התבטא לא אחת נגד ווסטברוק ובמהלך העונה הנוכחית אף טען ש"ווסטברוק לא סופרסטאר בעיני", וכי "הוא אינו ראוי להיות MVP". אחרי שסיים עם 37 נקודות, 13 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, וקלע גם סל את סל הניצחון שבע שניות לסיום, ווסטברוק נתן לקיובן סיבה טובה לחשוב פעם נוספת על מה שאמר. "אני משחק אותו דבר מדי משחק. לא אכפת לי מה הוא אמר. שהוא יעשה את העבודה שלו, ואני אעשה את שלי", ציין בסיום.

* סקרמנטו, תאמינו או לא, מחזרת אחרי סם הינקי. על פי דיווח ב-ESPN, בעלי הקינגס ויווק רנאדיבה קיבל אישור מבעלי פילדלפיה ג'וש האריס לנהל משא ומתן עם מי ששימש עד לפני פחות משנה כג'נרל מנג'ר הסיקסרס, ונודע ב"תהליך" שניסה להטמיע לקבוצה, במסגרתו הקבוצה עשתה טנקינג במשך כמה עונות רצופות. לאחר הפרסום הקינגס הוציאו הודעת הכחשה, אולם לא מן הנמנע שהינקי יחליף בסופו של דבר את ולאדה דיבאץ.

הג'נרל מנג'ר של פילדלפיה 76' סם הינקי. AP
כנראה שרק סקרמנטו יכולה לחשוב על זה. סם הינקי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully