וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון חגגה, דריון אטקינס מסביר: "אנחנו קבוצה שונה"

27.3.2017 / 8:01

ההנהלה חגגה עם הסגולים את הניצחון ההיסטורי על מכבי תל אביב, הסנטר מאושר: "ידעתי שננצח". בקבוצה עשויים להיות אלה שיכריעו היכן ייערך הפיינל פור ולא צפויים להזיזו מיד אליהו

one

63 שנים וחודשיים עברו מאז נפגשו מכבי תל אביב והפועל חולון בפעם הראשונה בליגה הסדירה במגרשה הביתי של הצהובים, במשחק שנגמר בניצחון הקבוצה התל אביבית 28:34. 53 משחקים נוספים נערכו מאז אותה התמודדות במסגרת הליגה הסדירה מחוץ לחולון, בכולן ניצחה החבורה בצהוב, למרות שבדרך, בגמר הפיינל פור, איבדה אליפות לחולון. הרצף המדהים הזה נגמר אמש (ראשון) כשהקבוצה של דן שמיר ניצחה את זאת של איינארס בגאצקיס 79:80. ספק אם ההיסטוריה שיחקה תפקיד במשחק הזה, מלבד הפיקנטריה, אבל זה היה עוד ניצחון שסימן את החוזקה של חולון העונה, והפגיעות של יריבתה.

71 נקודות מתוך ה-80 של חולון נקלעו על ידי ארבעה שחקנים - 28 נקודות של ג'יימס בל הנהדר, 17 נקודות ו-10 ריבאונדים של דריון אטקינס שעשה מתחת לסל ככל העולה על רוחו, ו-13 נקודות לצמד הגארדים הנפלא טו הולוואי ושלומי הרוש, שבסיום המשחק לקח אחריות למרות שהחטיא זריקות עונשין קריטיות. ולחשוב שחולון התייצבה למשחק ללא גוני יזרעאלי המושעה, שכלל לא נכח באולם, ובמשך מחצית שלמה ללא ג'ורדן טיילור שסבל מקלקול קיבה חריף, ורק בזכות רופא הקבוצה הועמד על הרגליים. בסיום המשחק נכנסו חברי הנהלת חולון לפרקט וחגגו עם השחקנים, שרקדו אל מול 750 הסגולים ביציעים. מאות אוהדים חיכו לגיבורים שלהם מחוץ לאולם ושרו בקולי קולות, כשהחגיגה הייתה גדולה.

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל חולון הפתיעה 79:80 את מכבי תל אביב
דן שמיר: "הייתה תצוגה הירואית". בגאצקיס רוצה להתחזק בגארד

שחקני הפועל חולון חוגגים. ברני ארדוב
ניצחון היסטורי. הפועל חולון חוגגת/ברני ארדוב

חולון נכנסה לרבע האחרון ביתרון מבטיח בן 12 נקודות, וראתה איך ההפרש כולו כמעט נמחק, אך ידעה כמעט בדרך נס לנצח. "לא ויתרנו, ידענו שאם נמשיך להיות פה ולהיאבק ננצח אותם", אמר דריון אטקינס המאושר בסיום. "החלטנו לשחק יותר חזק מהם, זה מה ששמר אותנו במשחק וזה מה שניצח לנו את המשחק. אנחנו קבוצה שונה, קבוצה מאוד חיובית, יש לנו חבורה נהדרת של שחקנים. אנחנו משחקים ביחד, משחקים חכם ובגלל זה אנחנו כל כך מצליחים. היו לנו כמה עליות וירידות, עשינו טעויות, אבל בסוף המשחק זה הכל תלוי בהתאמות, ידענו איך לצאת מזה. האמנתי כל המשחק שננצח, ידעתי שננצח".

הסנטר של הסגולים הוסיף על השוואת המאזן של קבוצתו לזה של היריבים שמדורגים ראשונים בטבלה, ועל העבודה הנהדרת שעושה דן שמיר בחולון: "המאזן כנראה אומר משהו, מכבי זה ארגון נהדר, אז נצטרך לחכות לסיום העונה לראות מי תזכה בתואר. לא נוכל לקחת אף קבוצה בקלות, אסור שנישן מול אף קבוצה, נצטרך לבוא באותה עוצמה נגד כל קבוצה. לדן שמיר יש חלק גדול בהצלחה, הוא מאמן נהדר, אני מודה על כך שהוא מאמן אותי, מודה על ההזדמנות".

כזכור, תקנון מנהלת הליגה החדש קובע כי בסיום הסיבוב השלישי תוכל המדורגת ראשונה בליגה לבחור היכן ייערך הפיינל פור מבין האולמות בעלי רבבת מקומות ויותר. בשלב הזה מכבי תל אביב ראשונה, אך רק בזכות המאזן הפנימי מול חולון, ולא מן הנמנע שהחבורה של דן שמיר תצליח לקחת את ההובלה ולסיים בפעם השנייה בהיסטוריה במקום הראשון בטבלה בתום העונה הסדירה. אנשי חולון סיפרו אמש כי לא חשבו על הסיטואציה, ואין להם החלטה עקרונית היכן לשחק את הפיינל פור, ואם יצטרכו לעשות זאת ישבו ויקבלו החלטה שתהיה טובה להפועל חולון. עם זאת, ההערכות הן שיבחרו לשחק ביד אליהו בשל הקרבה לעיר, בזכות הזכרונות מהזכייה באליפות ביד אליהו, ובהתאם למפגשים הפוטנציאלים בחצי הגמר.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
ג'ו אלכסנדר שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול דריון אטקינס שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
מסביר את סוד ההצלחה. אטקינס שומר על אלכסנדר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully