וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "הייתה תצוגה הירואית". בגאצקיס רוצה להתחזק בגארד

26.3.2017 / 23:15

מאמן הפועל חולון חגג את הניצחון הדרמטי. בגאצקיס לוחץ להביא גארד נוסף אחרי פציעת אוחיון: "אין לנו מספיק מובילי כדור, כבר אחרי הגביע אמרתי שצריך עוד גארד, אנחנו בודקים את השוק"

דן שמיר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מצא בית חם. דן שמיר/ברני ארדוב

העונה הנהדרת של הפועל חולון נמשכת: דן שמיר ושחקניו השיגו הערב (ראשון) ניצחון חוץ ראשון אי פעם בעונה הסדירה מול מכבי תל אביב, 79:80 דרמטי. חולוניה איבדה יתרון דו ספרתי, אבל ויקטור ראד החטיא על הבאזר והניצחון נשאר אצל הסגולים. ג'יימס בל להט בהיכל עם 28 נקודות, כשדריון אטקינס מסייע לו עם 17 ו-10 ריבאונדים.

במכבי תל אביב חוששים מפציעתו של יוגב אוחיון, שלא ברור לכמה זמן ייעדר. מאמן הצהובים איינארס בגאצקיס כבר הבהיר שהוא רוצה להתחזק בגארד נוסף בעקבות הפציעה של אוחיון.

ויקטור ראד שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול דריון אטקינס שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
ניצחון גדול. דריון אטקינס מול ויקטור ראד/ברני ארדוב

דן שמיר חגג בסיום: "עשינו כמה טעויות בסוף, אבל הייתה תצוגה הירואית של כמה שחקנים וקבוצה שלא מפחדת וגם הדוקטור שלנו שהצליח להביא לנו את ג'ורדן טיילור בחצי השני".

על ניסיון הקאמבק של מכבי: "קאמבקים נופלים על מהלכים. היינו צריכים גם מזל כי הייתה להם את הזריקה האחרונה, אבל מגיע לכולם מילה טובה על ההישג הענק".

על המשחק של ג'יימס בל: "הוא כיף גדול של שחקן, הוא מאוד עקבי והוא עמוד תווך אצלנו". על הלו"ז להמשך: "נעשה את מה שאנחנו עושים תמיד, קצת ננוח. יש לנו עדיין דברים לתקן אבל נעשה את זה".

ג'יימס בל כוכב המשחק אמר: "היינו ראויים לניצחון הזה, מכבי קבוצה טובה אבל שיחקנו טוב ומגיע לקהל שלנו. זה היה מאמץ קבוצתי, רצינו לנצח פה. רצינו לסיים את המשחק ולא ידענו איך, זה היה קשה אבל מתוק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול רועי הובר שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
לא ברור כמה זמן הוא ייעדר. יוגב אוחיון/ברני ארדוב

איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב אמר בסיום: "ריווחנו את המשחק לויקטור ראד בסוף אבל הוא החטיא ואין מה לעשות. היו לנו יותר מדי איבודים, הם זרקו 16 זריקות עונשין ואנחנו לא יכולים לשחק כמו במחצית השנייה. הם קיבלו יותר מדי הזדמנויות".

על פציעתו יוגב אוחיון: "אחרי הגביע אמרתי שאנחנו צריכים גארד נוסף. עכשיו נראה מה נעשה. אף אחד לא יודע מה חומרת הפציעה שלנו, הדוקטור יבדוק אותו ומחר נדע מה קורה איתו. אנחנו צריכים שחקנים שיכולים ליצור, צריכים מובילי כדור. בשלושת המשחקים האחרונים ויקטור שיחק כמוביל כדור. אנחנו כל הזמן בשוק בודקים מה אפשר להביא".

שלומי הרוש שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
שלומי הרוש חוגג/ברני ארדוב
איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד אכזבה. בגאצקיס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully