וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: חברה ברזילאית דורשת דמי העברה עבור ז'אורז'יניו

26.3.2017 / 12:55

תפנית: החברה, שמיוצגת בישראל על ידי סוכנו של ז'אורז'יניו, מבקשת דמי העברה (1.2-1.6 מיליון שקלים) מהקבוצה שתחתימו בעונה הבאה. בהנהלת סכנין דורשים מאבוקסיס הבהרות בשבוע

יוסי ציפקיס

תפנית בגזרת ז'אורז'יניו. אחרי שקשר בני סכנין, שחוזהו יסתיים הקיץ, זכה למעקב מצד עירוני קרית שמונה, לוואלה! ספורט נודע כי הקבוצה שתרצה לרכוש את ז'אורז'יניו בעונה הבאה תצטרף לרכוש את כרטיס השחקן, בסכום המעורך בין 1.2 ל-1.6 מיליון שקלים. המשמעות: הקבוצה שתחפוץ בשירותיו לקראת העונה הבאה לא תוכל להחתימו ללא תמורה, כפי שנעשה עם שחקנים שחוזיהם הסתיימו.

עוד בנושא:

הפועל חיפה: "דני היה צריך לשמור על כבוד המקצוע. השפילו אותו"
הפועל באר שבע: מיגל ויטור עשוי לפתוח מול מכבי תל אביב
דיווח: ריינג'רס מעוניינת ברובן מיקאל לקראת העונה הבאה

ז'אורז'יניו שחקן בני סכנין מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
מסר למחזרות. ז'אורז'יניו/אדריאן הרבשטיין

הדרישה לגבי כרטיס השחקן של ז'אורז'יניו מגיעה מצד חברה ברזילאית המחזיקה בזכויות השחקן שלו ומיוצגת בישראל על ידי הסוכן איתן מזרחי. החברה העבירה מסר ברור לעירוני קרית שמונה ושאר המתעניינות בקשר כי הן יצטרכו לשלם את הסכום הנקוב כדי להחתימו. ז'אורז'יניו נמצא בחופשה באילת והוא צפוי להיפגש השבוע עם סוכנו כדי לדון בהצעות בהן הוא מחזיק לקראת העונה הבאה.

חשוב לציין כי הסיטואציה לפיה צד שלישי יחזיק בכרטיסו של שחקן וידרוש כספים עבורו אסורה לפי חוקי פיפ"א. בהתאם לחוק שנכנס לתוקפו במאי 2015, רק קבוצה יכולה לדרוש כספים עבור זכויות הכרטיס של שחקן. סביליה וטוונטה נענשו בעבר על עבירות מן הסוג הזה.

גורם משפטי הסביר לוואלה! ספורט כי המצב אינו חוקי וכי ז'אורז'יניו יכול לדרוש מענק חתימה, אולם אם יתברר כי המענק עבר לצד שלישי פיפ"א עשויה להעניש את הגורמים במהלך. בנושא אחר, העובדה כי סוכנו של הקשר משמש גם כנציג קבוצת אנשי עסקים עשויה לשמש כפרצה שכן מזרחי זכאי לעמלה עם הקבוצה הבאה של ז'אורז'יניו בתור סוכנו.

בנושא אחר, הנהלת המועדון מצפה להבהרות מיוסי אבוקסיס לקראת העונה הבאה. המאמן והמועדון לא נפגשו השבוע כאשר במקביל, בעלי בני יהודה ברק אברמוב הבהיר למקורביו בימים האחרונים כי הוא ישמח אם אבוקסיס יאמן את הכתומים בעונה הבאה. בסכנין מודעים לעניין של בני יהודה במאמן, אך מאמינים כי יצליחו להגיע עם אבוקסיס להבנות והוא יחתום לשנתיים נוספות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully