וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האצטדיון של ברצלונה ב' ייקרא על שם יוהאן קרויף. ג'ורדי: "גאה ואסיר תודה"

ברצלונה ציינה שנה למותו של ההולנדי האגדי, הודיעה כי פסל בדמותו יוצב ליד קאמפ נואו וכי היא פועלת לקריאת רחוב על שמו. דיווח: צ'לסי סיכמה על רכישתו של ניימאר תמורת 180 מיליון יורו

רויטרס

בווידאו: תקציר משחק הליגה של ברצלונה מול ולנסיה (2:4)

ברצלונה הודיעה היום (שבת) כי תשנה מיקום למיני אסטאדי, האצטדיון בו משחקת קבוצת המילואים שלה, והוא ייקרא על שמו של יוהאן קרויף המנוח, בנוסף לפסל בדמותו שיוצב ליד אצטדיון קאמפ נואו לאחר השיפוץ. הבן ג'ורדי קרויף, המנהל המקצועי של מכבי תל אביב, נכח במסיבת העיתונאים וצייץ לאחר מכן בטוויטר: "אנחנו כל כך גאים ואסירי תודה על מחוות האהבה הזו לאבי. הוא יישאר מחובר לנצח למועדון אותו כה אהב".

במסיבת העיתונאים, יום לאחר ציון השנה למותו של הכדורגלן ומאמן העבר האגדי, אמר נשיא המועדון ז'וזפ מריה ברתומיאו: "קרויף היה פורץ דרך, הוא היה האיש שגרם לנו להרים ראש בגאווה ולראות שאין דבר שהוא בלתי אפשרי. מותו היה אבידה גדולה לא רק לכל מי שקשור לברצלונה, אלא לכל מי שאהב כדורגל".

פרט לכך, סגן נשיא המועדון ג'ורדי קרדונר, גם פנה למועצת העיר בבקשה לקרוא לאחד הרחובות המובילים לאצטדיון על שמו של קרויף.


עוד בנושא:

ג'ורדי קרויף: "יוהאן שלח יד מהשמיים כדי לעזור לברצלונה מול פריס"
סוכן שחקנים טוען: "ברצלונה דיברה עם איסקו, הוא מעוניין להצטרף בקיץ"

ובינתיים, באיטליה מפרסמים דיווח מעניין מאוד לגבי ניימאר, כוכבה של ברצלונה. על פי הדיווח ב"טוטו ספורט" רומן אברמוביץ' מעוניין להשאיר את אנטוניו קונטה במועדון ולשם כך הוא מוכן לנפץ את שיא ההעברות והוא כבר סיכם עם ברצלונה על רכישתו של ניימאר תמורת סכום עתק של 180 מיליון יורו, כאשר מי שעלול לטרפד את העסקה הזו הוא דווקא קונטה עצמו שרוצה קודם לדלל את הסגל של צ'לסי לפני שהוא בוחן מחדש את הרכש.

אברמוביץ' מוכן לשלם הרבה כסף על הברזילאי, אך מחירו גבוה בהרבה. סעיף השחרור של ניימאר גדל משנה לשנה ועמד על 200 מיליון יורו ב-2016, 222 מיליון ב-2017 ויגדל ל-250 מיליון יורו בין השנים ה-2018 עד 2021. ניימאר נמצא בכושר מצוין בתקופה האחרונה. הברזילאי היה האחראי הישיר לקאמבק המטורף של ברצלונה ב-1:6 מול פריס סן ז'רמן ומציג יכולת נהדרת גם במדי נבחרת ברזיל, אותה הוא הוליך רק ביום חמישי ל-1:4 ענק בחוץ על אורוגוואי של קבאני.

: שחקן ברצלונה, ניימאר. רויטרס
היעד הבא צ'לסי? ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully