וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדראג ראיקוביץ': "אעזוב לטובת קבוצה שתיתן לי לשחק, ארסנל? לא יודע"

שוער מכבי תל אביב העניק ראיון לתקשורת הסרבית ורמז על עתידו: "שמעתי שיש התעניינות לקראת הקיץ, אין לי סוכן שמטפל בנושאים האלה. ההחלטה לגבי העונה הבאה קריטית, לא אשב על הספסל"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בזמן שמכבי תל אביב עסוקה במאבקי האליפות מול הפועל באר שבע, פרדראג ראיקוביץ' מבלה עם נבחרת סרביה לקראת המפגש מול גיאורגיה מחר (שישי) במוקדמות מונדיאל 2018. שוער הצהובים, שנאבק עם אקס מכבי חיפה ולדימיר סטויקוביץ' על אפודת השוער הראשון, העניק היום ראיון לתקשורת הסרבית במהלכו התייחס לאפשרות לפיה יעזוב את מכבי תל אביב בסיום העונה.

עוד בנושא:

התיק נגד ראובן עובד נסגר מחוסר אשמה: "לא קשור בכלל לפרשה"
בית"ר ירושלים מבקשת לדחות את שעת המשחק נגד מכבי חיפה
הכנה: בני יהודה גברה 0:2 על מכבי חיפה

פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"ארסנל? לא יודע". ראיקוביץ'/ברני ארדוב

"שמעתי שיש התעניינות בי לקראת העונה הבאה", סיפר ראיקוביץ': "אני לא יודע אם הדיווחים לגבי ארסנל נכונים כי אני לא מתעסק בזה באופן אישי. אין לי סוכן או מנהל שמטפל בדברים האלה, אני חושב רק על המאבקים של מכבי תל אביב העונה. אני משחק בקבוצה שנאבקת על התואר וצברתי גם ניסיון בליגת האלופות".

חרף ההצהרות לפיהן הוא חושב רק על הקרב בליגת העל, נדמה כי השוער מבין כי זו עונתו האחרונה בישראל: "יש לי סבלנות ואני מבין שההחלטה לגבי הקבוצה הבאה שלי היא קריטית. חשוב שאדע להימנע מטעות בבחירת הקבוצה הבאה, אני לא רוצה לשבת על הספסל ולשמש שוער משנה למישהו. אעזוב לטובת מועדון שיעניק לי את האפשרות לשחק בצורה קבועה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. יוסי ציפקיס
נהנה בישראל. ראיקוביץ'/יוסי ציפקיס

על החיים בישראל יש לראיקוביץ' רק מילים חמות: "כל האנשים נורא חמים ונחמדים, בניתי חיים נהדרים בישראל. מהרגע שהגעתי למכבי תל אביב כולם ניסו לעזור כדי לסייע לי להתאקלם. אני תמיד נהנה לחזור לסרביה ובמיוחד לבלגרד, אבל נהנה מאוד בתל אביב. אין לי כרגע חברה קבועה, אבל הבנות בסרביה יפות יותר", סיכם בהומור.

בינתיים, בסרביה טוענים כי מעמדו של ראיקוביץ' מתחזק בשל העובדה כי סטויקוביץ' ממעט לשחק בליגת המשנה האנגלית.

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. GettyImages
עוקב? ונגר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully