וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון יחזיר את סרט הקפטן לבן זקן: "ילד טוב שעשה עבירת משמעת"

21.3.2017 / 7:28

לאחר שחאתם עבד אלחמיד שימש קפטן מול כפר סבא, בן זקן ישוב לתפקיד נגד אשקלון. המאמן אמר לשחקנים במחצית: "שיחקנו קטסטרופה, אבל אם לא תפסידו, לא תצטרכו לראות שוב את המשחק"

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון. לירון מולדובן
עוד נקודה בדרך להישארות. בן שמעון/לירון מולדובן

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון יחזיר לטום בן זקן את סרט הקפטן של הקבוצה כבר במשחק הבא, מול הפועל אשקלון, אחרי פגרת הנבחרות. "טום ילד טוב. הוא עשה עבירת משמעת קטנה ולכן נלקח ממנו הסרט למשחק אחד", אמר בן שמעון בסיום ה-0:0 אמש (שני) מול הפועל כפר סבא. "חאתם שימש כקפטן ועשה זאת בצורה יוצאת מן הכלל. חאתם איש יקר והוא אחד המנהיגים של הקבוצה, אבל במשחק הבא טום יהיה הקפטן שלנו שוב. כולם אוהבים את טום והוא דמות מאוד חיובית בחדר ההלבשה שלנו".

בקבוצה היו מרוצים מהנקודה שהשיגו בדרכם להישארות בליגה, אבל ממש לא היו מרוצים מהיכולת. בהפסקה אמר בן שמעון לשחקנים: "שיחקנו מחצית ראשונה קטסטרופה, אבל אני מבטיח לכם שאם לא תפסידו את המשחק הזה, אדאג לאפסן את קלטת המשחק באיזו מגירה ולא תצטרכו לראות איך שיחקתם".

עוד בנושא:

מ.ס. אשדוד נפרדה ב-0:0 מהפועל כפר סבא
אלי כהן מרוצה: "עשינו שינוי בגישה, שחקנים הפנימו את המצב"

שוער מ.ס. אשדוד יואב ג'רפי. לירון מולדובן
העבודה הקשה משתלמת. ג'רפי/לירון מולדובן

בסיום הוסיף המאמן: "יש לנו הרבה מה לעשות כדי להשתפר במשחק ההתקפה שלנו. השגנו נקודה חשובה. אחרי שעשינו תוצאות טובות בארבעה משחקים מול קבוצות מהחלק העליון של הטבלה, היה לי ברור שאנחנו עלולים קצת לטעות ולא לחשוב נכון כשאנחנו באים לשחק מול הפועל כפר סבא. אנחנו צריכים עוד נקודות כדי להישאר בליגה. התיקו כאן הוא תוצאה לא רעה, אבל אני מעדיף פחות להתעסק בחישובים, לבוא לאשקלון בעוד שבועיים ולעשות הכי טוב".

על יואב ג'רפי ששוב נעל את השער, כולל הצלה יפה בדקות הסיום אמר בן שמעון: "זה אדם שראוי להצלחה שלו. יואב הוא איש של עבודה קשה. הוא לוחם, אחד שאפשר לצאת איתו למלחמה. אין כאן מזל, אלא תוצאה של דרך ואני גם חושב שיש לו מאמן שוערים מצוין".

חאתם עבד אלחמיד, שכאמור היה הקפטן במשחק, יצא בתחושות מעורבות: "קיווינו לנצח ולהבטיח את ההישארות. הנקודה הזו לא מבטיחה לנו את המקום לעונה נוספת, אבל אני משוכנע שהקבוצה תישאר. היכולת שלנו לא מאפיינת את מה שהצגנו בחודש האחרון. לא שיחקנו מספיק טוב וחבל". על העובדה שלא זומן לנבחרת ישראל לקראת ספרד אמר הבלם: "זה לא שיש לי כבר 30 הופעות בנבחרת ואני צריך להיות מאוכזב שלא זומנתי. ברור שרציתי להיות בנבחרת ואני שואף להיות שם. אני צריך לכבד את ההחלטה של אלישע לוי ומאחל בהצלחה לנבחרת בספרד".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully