וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן מרוצה: "עשינו שינוי בגישה, שחקנים הפנימו את המצב"

21.3.2017 / 7:17

מאמן הפועל כפר סבא קיווה לנצח במפגש עם חברו הטוב רן בן שמעון ("אמרתי לו שייתן לנו את הנקודות"), אך הסתפק גם בתיקו: "אנחנו חושבים קודם איך לא לספוג. כך צריך לשחק בפלייאוף התחתון"

מאמן הפועל כפר סבא אלי כהן. לירון מולדובן
יספיק כדי להישאר בליגה? אלי כהן/לירון מולדובן

הכי רחוק משנאה ספורטיבית. החברים הקרובים מאמן הפועל כפר סבא, אלי כהן ומאמן מ.ס. אשדוד, רן בן שמעון, יצאו אמש (שני) יחד מהאצטדיון באשדוד לארוחת ערב במסעדה בעיר יחד עם צוותי האימון של השניים.

"אמרתי לרן לפני המשחק שייתן לנו את הנקודות, אבל הוא ענה: 'נראה לך? זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה'", התלוצץ כהן לאחר המשחק. המאמן יצא ברגשות מעורבים מהתיקו המאופס באצטדיון הי"א, שהציב את קבוצתו עם יתרון נקודה אחת בלבד על הפועל אשקלון ושתיים על האחרונה בטבלה, הפועל תל אביב: "היה עלינו לחץ בגלל התוצאות של אשקלון והפועל תל אביב", הודה כהן, "אבל התפתח משחק כמו שרציתי. כפר סבא משחקת היום כמו קבוצה שנלחמת על חייה ואני מרוצה מזה. אשדוד לא הגיעה לשום מצב אמיתי ואנחנו הגענו לשלושה מצבים. היום אני יותר מעודד מהיכולת ומצבירת הנקודות. אנחנו מעל הקו האדום ויש לנו שבועיים להתכונן להפועל רעננה. הקבוצה שלנו עשתה שינוי בגישה, היא יותר ממושמעת וכך צריכה לשחק קבוצת תחתית. השחקנים הפנימו את המצב. הקבוצה שיחקה כדורגל די טוב גם לפני שהגעתי. היום אנחנו משחקים שונה, כי אנחנו חושבים קודם איך לא לספוג. כך צריך לשחק בפלייאוף התחתון".

הבלם סהר בראון שבגילו הצעיר כבר משמש כקפטן הקבוצה, שיחק בקבוצת הנוער של המועדון לצד יואב ג'רפי, שוער מ.ס. אשדוד כיום. "יואב שוער ענק והוא לקח כדור ענק", החמיא בראון. "הייתי בטוח שהכדור כבר נכנס. היינו יחד בקבוצת הנוער וזו הייתה קבוצה מצוינת. היום יש מחלקת נוער טובה מאוד למועדון שלנו". על המשחק הוסיף בראון: "ביטלנו את אשדוד וחבל שלא יצאנו עם שלוש הנקודות. אם נעשה את העבודה שלנו, לא משנה מה יעשו היריבות. אנחנו מאוד מאמינים שנישאר, כי יש לנו קבוצה מאוד טובה". על סרט הקפטן הוא אמר: "יש עליי יותר אחריות, אבל אני אוהב את זה. אני מרגיש שהקבוצה סומכת עליי ומקווה שאני מחזיר להם".

אלי אלבז יצא מאוד מאוכזב, לאחר שלא שותף במשחק למרות שער הניצחון שכבש מול קרית שמונה במחזור הקודם. "הוא עוד ישחק ויתרום לנו הרבה", הרגיעו בכפר סבא.

עוד בנושא:

הפועל כפר סבא נפרדה ב-0:0 ממ.ס. אשדוד
אלי כהן: "מרוצה מהדרך ומהנקודה", סרט הקפטן נשלל מטום בן זקן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully