וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בכורה פושרת ללחמן בהרצליה, הפועל ירושלים במקום האחרון

הקבוצה מהשרון סיימה ב-0:0 עם שעריים במשחקו הראשון של המאמן על הקווים, הירושלמים ממשיכים להידרדר עם הפסד 1:0 לנצרת עילית. הפועל רמת גן התקרבה לנתניה ועכו בצמרת עם 0:1 על נשר

המחזור ה-29 בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם שלושה משחקים חשובים בקרבות התחתית. מכבי הרצליה סיימה ב-0:0 עם מכבי שעריים בהופעת הבכורה של אייל לחמן על הקווים, בעוד הפועל ירושלים ירדה אל מתחת לקו האדום רגע לפני מחזור הסיום עם הפסד 1:0 מול הפועל נצרת עילית. הפועל רמת גן גברה 0:1 על עירוני נשר והתקרבה למכבי נתניה במקום השני.

מאמן מ.ס אשדוד, אייל לחמן. ברני ארדוב
הפלייאוף מתרחק. לחמן/ברני ארדוב

מכבי הרצליה - מכבי שעריים 0:0

אחרי שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים וחילופי מאמנים, מכבי הרצליה קיוותה לצאת לדרך חדשה עם אייל לחמן מאחורי הקווים. למרבה הצער זה לא ממש קרה, אבל הקבוצה מהשרון יכולה לפחות להתנחם בנקודה הבודדת שהשיגה וסידרה לה שוויון נקודות עם הפועל ראשון לציון במקום העשירי. גם עבור שעריים מדובר בנקודה חשובה, בטח לאור ההפסד של הפועל ירושלים. על הדרך, התיקו של הרצליה הבטיח כמעט בוודאות מקום בפלייאוף העליון להפועל קטמון.

הפועל ירושלים - הפועל נצרת עילית 1:0

ההידרדרות של הקבוצה של אוהד בוזגלו נמשכת, והיא סופרת כעת חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון. הפעם היה זה הפסד כואב במיוחד מול יריבה ישירה בקרבות הירידה, שהותיר אותה מתחת במקום האחרון לראשונה העונה עם 28 נקודות, שתיים פחות מנצרת עילית שעלתה כעת למקום ה-14. ייבגני ברקמן כבש לזכות נצרת עילית בדקה ה-72 וסידר ליוסי זוזוט ניצחון בכורה.

עירוני נשר - הפועל רמת גן 1:0

קבוצת הצמרת היחידה שעלתה היום אל כר הדשא השיגה את מבוקשה בזכות שער ניצחון של עוז פרץ בדקה ה-36, שהעלה את מאזנה ל-49 נקודות, ארבע פחות ממכבי נתניה שבמקום השני וחמש פחות מהפועל עכו שבפסגה. נשר, לעומת זאת, ממשיכה להתבסס בתחתית ותקווה שההפסדים האחרונים לא יגרמו לה לשקוע במאבקי הירידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully