וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "לסטונס יש יותר אישיות ויותר ביצים מכל אחד בחדר"

אחרי התיקו מול ליברפול, מאמן מנצ'סטר סיטי פתח במונולוג נגד העיתונאים שביקרו את רכישתו של הבלם היקר והפתיע: "זה אחד הימים המאושרים בקריירה שלי, רוצה להישאר כאן עוד שלוש שנים"

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי (מימין) עם יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
לא אהב את הביקורות. גווארדיולה/רויטרס

פפ גווארדיולה נחשב לקונצנזוס מוחלט בתקופת הזוהר שלו כמאמן ברצלונה. אולם, חוסר ההצלחה בזירה האירופית כמאמן באיירן מינכן שחקה מעט את מעמדו והעונה המאמן הקטלאני נוחל כישלון יחסי עם מנצ'סטר סיטי ואחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות על ידי מונאקו, הסיטיזנס סיימו אתמול ב-1:1 מול ליברפול בליגה, תוצאה שלא משרתת יותר מדי את הקבוצה שרחוקה כבר 12 נקודות מצ'לסי המוליכה.

צפו במונולוג של גווארדיולה

גווארדיולה, שלא אוהב במיוחד את התקשורת עוד בימיו כמאמן ברצלונה, נזעק אחרי המשחק להגנתו של ג'ון סטונס. הבלם שהגיע תמורת 50 מיליון ליש"ט מאברטון בקיץ ולא עונה על הציפיות הגבוהות ממנו. "לג'ון סטונס יש יותר אישיות ויותר ביצים מכל אחד פה בחדר", זעם גווארדיולה בחדר העיתונות במסע"ת, והוסיף: "אני אוהב את הבחור הזה, אני מעריץ אותו משום שזה לא פשוט לשחק בלם עם מאמן כמוני".

למרות התוצאה הדי מאכזבת מול ליברפול, פפ שידר שהוא מרוצה מאוד מקבוצתו: "זה קשה לשחק מול קבוצה כמו ליברפול אחרי משחק בליגת האלופות. אני גאה בשחקנים שלי. היינו עצובים אחרי ההדחה ועכשיו אנחנו שמחים. זה אחד הימים השמחים בקריירה שלי כמנג'ר כך שאני גאה". פפ המשיך במתקפה שלו נגד העיתונאים: "אתם צריכים להבין את המצב שהיינו בו ולהעריך את איך ששיחקנו מול קבוצה טובה כל כך. השחקנים שלי שמו הכול על המגרש".

פפ גם שידר מסר להנהלה כשאמר: "אני רוצה לעזור למועדון הזה יותר מתמיד ואם הם ירצו אותי, אנסה לעשות איתו צעד נוסף קדימה. הגעתי לכאן לשלוש שנים ואני רוצה להישאר שלוש שנים נוספות ובעונה הבאה נשחק טוב יותר".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully