וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 1:1 בין מנצ'סטר סיטי לליברפול, ניצחונות לטוטנהאם ומנ' יונייטד

מילנר כבש בפנדל לאדומים (51), אבל אגוארו השווה (69) בקרב בין השלישית לרביעית. התרנגולים ניצחו 1:2 את סאות'המפטון, יונייטד גברה 1:3 על מידלסברו, טעות הזויה של ואלדס

שחקני ליברפול חוגגים. רויטרס
היתרון לא החזיק מעמד. ליברפול חוגגת/רויטרס

המחזור ה-29 בפרמיירליג מושלם היום (ראשון) עם שלושה משחקים: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:3 בחוץ את מידלסברו, טוטנהאם השנייה ניצחה 1:2 את סאות'המפטון וקרב הצמרת בין מנצ'סטר סיטי השלישית לליברפול הרביעית הסתיים ב-1:1.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי (מימין) עם יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
אחווה על הקווים. פפ גווארדיולה עם יורגן קלופ/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - ליברפול 1:1

אין שינוי בקרב על הכרטיסים לליגת האלופות. השלישית והרביעית סיימו בתיקו שנתן תקווה למנצ'סטר יונייטד וארסנל הרודפות אחריהן. מנצ'סטר סיטי, שהגיעה אחרי ההדחה הכואבת בשמינית גמר ליגת האלופות ובמטרה למנוע הפסד חמישי רצוף במפגשי הליגה עם ליברפול, הצליחה להיחלץ מפיגור והשיגה נקודה הודות לשער שוויון של סרחיו אגוארו בדקה ה-69. האורחים, שרצו ניצחון ליגה שלישי רצוף, הוליכו מעוד פנדל מוצלח של ג'יימס מילנר בדקה ה-51, אבל הרבו להחמיץ והגיעו לשיאם עם פספוס גדול של אדם ללאנה. גם הסיטיזנס היו שותפים למופע ההחמצות, אותו חתם אגוארו עם החטאה מקרוב בתוספת הזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גאל קלישי שחקן מנצ'סטר סיטי (מימין) מכשיל את רוברטו פירמינו שחקן ליברפול. רויטרס
גאל קלישי עם העבירה על רוברטו פירמינו/רויטרס

דקה 12: דה בראונה ניסה להפתיע עם בעיטה מצד שמאל, אבל מיניולה הדף לקרן.

דקה 20: סאנה דהר בצד שמאל ונעצר ברגל של מיניולה. הריבאונד הגיע לסילבה שהפציץ והחטיא את הקורה בסנטימטרים.

דקה 24: מאנה יכול היה לכבוש, אבל הצליח רק לגלגל כדור חלש לידיו של קבאז'רו.

דקה 35: עוד צ'אנס של ליברפול. קוטיניו הטעה את פרננדיניו וסובב בימין, אך מעל השער.

דקה 39: איזו החמצה של סיטי. סילבה העביר כדור רוחב מימין, סטרלינג פספס אותו מול שער חשוף וטען לעבירה מאחור של מילנר, ואילו פרננדיניו שהגיע אחריו דחק החוצה.

דקה 40: ליברפול יצאה מיד להתקפת נגד, קוטיניו שוב לא התקשה להגיע למצב בעיטה וסובב בימין לעבר החיבורים, אבל קבאז'רו הדף.

דקה 41: ושוב ווילי הדף לקרן. הפעם השוער הארגנטינאי זינק ועצר את הבעיטה של ללאנה.

דקה 51: גול! פירמינו קיבל כדור נהדר ברחבה, הוריד בחזה ואז הוכשל על ידי קלישי ששלח רגל ארוכה. מילנר ניגש לנקודה הלבנה ודייק בפעם השישית העונה. 0:1 לליברפול.

דקה 61: פירמינו קיבל עוד הזדמנות נהדרת, אבל קבאז'רו סיפק הצלה באחד-על-אחד.

דקה 69: גול! השוויון של מנצ'סטר סיטי. דה בראונה העביר כדור רוחב מצוין מצד ימין ואגוארו הקדים את קלבאן ובעט פנימה. 1:1.

דקה 72: פירמינו הגיע למצב טוב, אבל בעט לרשת החיצונית מזווית אלכסונית בצד שמאל.

דקה 76: אגוארו החליף מסירות עם סאנה, שהחזיר לו בעקב וראה את הארגנטינאי מחליק ונעצר אצל מיניולה. הכדור הגיע לדה בראונה שבעט לקורה.

דקה 80: איזה פספוס של ללאנה. קשר ליברפול קיבל כדור מפירמינו כשהוא לבד ברחבה, אבל שם את הרגל לא טוב והחטיא אותו. מנגד, סטרלינג ניסה להקפיץ מול מיניולה והחטיא במעט את המסגרת.

דקה 90+1: איזו החטאה של אגוארו. דה בראונה ביצע פעולה נהדרת בצד ימין והגביה לרחבה, הארגנטינאי נותר לבדו ובעט מהאוויר כדור חזק שחלף מעל המשקוף.

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
כבש בכל חמשת משחקי הבית האחרונים מול ליברפול. סרחיו אגוארו/רויטרס
אדם ללאנה שחקן ליברפול. רויטרס
איזו החטאה. אדם ללאנה/רויטרס

טוטנהאם - סאות'המפטון 1:2

גם ללא הארי קיין הפצוע, התרנגולים הסתדרו בבית מול האקסית של מאוריסיו פוצ'טינו והבטיחו את המקום השני לפחות עד החזרה מפגרת הנבחרות. יונג מין סון תפס את המקום בחוד, אבל הקשרים היו אמונים על מלאכת הבקעת השערים. כריסטיאן אריקסן הדני ירה כדור שטוח מ-20 מטרים אל הרשת בדקה ה-14, ודלה עלי הכפיל בפנדל בדקה ה-33, אחרי שזרק עצמו באומנות ברחבה והצליח להטעות את השופט שהצביע על הנקודה הלבנה בטענה לעבירה של הקפטן סטיבן דייויס. רגע לפני הפנדל, הסיינטס איבדו את כוכבם מנולו גביאדיני שנפצע ונאלץ לצאת. ג'יימס וורד פרוס, המוזמן הטרי לנבחרת אנגליה, צימק עבור סאות'המפטון בדקה ה-52 אחרי טעות של טובי אלדרווירלד.

כריסטיאן אריקסן שחקן טוטנהאם. רויטרס
התגבר על חסרונו של הארי קיין. כריסטיאן אריקסן/רויטרס

מידלסברו - מנצ'סטר יונייטד 3:1

אחרי שגירדו העפלה לרבע גמר הליגה האירופית בחמישי, השדים האדומים שמרו על המומנטום גם בליגה עם ניצחון יקר בריברסייד, על בורו המסובכת שנותרה עמוק מתחת לקו האדום. המארחת הגיעה למשחק ללא מאמן, לאחר פיטוריו של אייטור קראנקה וראתה את מרואן פלאיני נוגח מקרוב את הראשון (30) ואת ג'סי לינגארד מפציץ נהדר לחיבורים את השני (62). בדקה ה-77, כריס סמולינג החליק ברחבה ורודי גשטאד ניצל זאת כדי לצמק מקרוב ולהכניס את יונייטד ללחץ, אבל בורו לא הצליחה לאזן ובתוך תוספת הזמן, כדור חזר לעבר ויקטור ואלדס ואקס יונייטד החליק ואפשר לאנטוניו ולנסיה לכבוש בקלילות מול שער ריק, שער הזוי במיוחד. גם בלי זלאטן איברהימוביץ' המורחק, יונייטד הסתדרה ועקפה את ארסנל, כדי לצאת סוף כל סוף מהמקום השישי בו הייתה תקועה יותר משלושה חודשים. זה היה הניצחון ה-600 של יונייטד בפרמיירליג והיא הראשונה שמגיעה לכמות כזו.

* בתוך תוספת הזמן, לפני השער השלישי של יונייטד, נקלעו רודי גסטדה ואריק באי לעימות. באנגליה הציגו תמונות בהן נראה גסטדה ספק נושך את באי. הכתבים שהיו באצטדיון ידעו לספר ששחקן יונייטד ניסה לתקוף את זה של בורו בירידה לחדרי ההלבשה, בסיום המשחק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היה ביס? גסטאד ובאי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully