וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 0:2 את הפועל רעננה בחוץ

ולסקיס ניצל טעות של והבה (63) ונהנה מבישול יפהפה של יונתן כהן כדי להשלים צמד מהיר (69), הזהובים התרחקו שוב עד כדי שבע נקודות מהקו האדום. רעננה עם 366 דקות ללא שער שדה. סילבס: "לא מושפע מהדיבורים מסביב". יחזקאל: "אם לא נפסיד להפועל עוד שבועיים, נשארנו"

מחזור 27מחצית19/03/2017
הפועל רעננה
    0
      בני יהודה תל-אביב

      בני יהודה עשתה הערב (ראשון) צעד משמעותי מאוד לקראת הבטחת ההישארות אחרי שניצחה 0:2 בחוץ את הפועל רעננה המאכזבת. נריוס ולסקיס, החלוץ הליטאי שהצטרף לקבוצה בינואר כבש צמד מהיר (63 ו-69) וסידר לקבוצתו שלוש נקודות שמרחיקות אותה שוב עד כדי שבע נקודות מהקו האדום בעוד שרעננה ממשיכה את השקיעה שלה וסופרת כבר 366 דקות ללא שער זכות. ולסקיס נהנה מטעות של והבה שהחליק בשער הראשון, אך השער השני היה תוצרת יונתן כהן שחטף כדור ובישל באומנות לליטאי שמוכיח את עצמו כרכש משתלם מאוד לזהובים.

      הזהובים יפגשו במחזור הבא את הפועל תל אביב במשחק שניצחון בו ישאיר אותם כמעט סופית בליגה. רעננה תפגוש את כפר סבא לדרבי השרון ותנסה לכבוש סוף סוף שער, מה שלא עשתה מאז המפגש הקודם מול בני יהודה ב-18 בפברואר.

      מאמן רעננה, חיים סילבס, אמר בסיום: "יש לנו שתי אופציות: אחת זה להתבכיין ולהתבאס, השנייה זה להתעשת ולהשיג את הנקודות שאנחנו צריכים להשיג כדי להישאר בליגה". על עתידו: "אני לא מושפע מהדיבורים סביבי, זה לא משפיע עליי, כל כולי ברעננה. אני מתעסק רק בלהשאיר את הקבוצה בליגה".

      המאמן המנצח ניסן יחזקאל סיכם: "כשראיתי שהמשחק הולך לכיוון 0:0 עצבני ולא מעניין כי לא היו מצבים, הצלחנו עם החילופים, אני שמח שהמחליפים הביאו שינוי. אני שמח שהמחצית השנייה הייתה יותר טובה מבחינה התקפית. יש חשש מסוים שלא נישאר בליגה, עוד לא הבטחנו את ההישארות. אנחנו צריכים עוד ניצחון אחד ואז נגיד שנשארנו, אבל לא נסתנוור. המשחק מול הפועל תל אביב בעוד שבועיים יהיה חשוב מאוד כי אם לא נפסיד בו, נישאר".

      בדרך להישארות. בני יהודה חוגגת/מגד גוזני

      מהלך המשחק

      1

      המשחק יצא לדרך לעיני יציעים דלילים מאוד בנתניה

      4

      אלמוג בוזגלו הרים כדור מסוכן מצד ימין, נריוס ולסקיס נגח קרוב לקורה של למל

      7

      האם לרעננה נפסל שער חוקי? בן והבה נגח כדור חזק מתוך הרחבה, זובאס קלט אך גופו היה מעבר לקו השער. גל לייבוביץ' הורה להמשיך

      10

      מוחמד כליבאת חתך משמאל לימין ובעט חזק לפינה אבל זובאס התמתח והדף בקושי לקרן

      החמצה מסמרת שיער. ולסקיס/מגד גוזני
      14

      אלון תורג'מן בעט פצצה מחוץ לרחבה, למל הדף בקושי

      26

      וואו, איזו החמצה של ולסקיס. שון גולדברג המגן השמאלי פרץ באגף ומצא את הליטאי שנותר חופשי לגמרי אבל הצליח לבעוט מעל השער

      50

      מוחמד כליבאת חתך משמאל לימין והפציץ כדור חזק שנהדף בקושי על ידי זובאס

      63
      גול

      0:1 לבני יהודה. מרשיץ' נגח קדימה מאמצע המגרש, בן והבה החליק ואפשר לוולסקיס הליטאי להקדים אותו ולבעוט מ-14 מטרים אל הרשת. שער חשוב מאוד לזהובים

      69
      גול

      0:2 לבני יהודה. נריוס ולסקיס שוב כבש, אבל כל הקרדיט ליונתן כהן המבשל שחטף כדור לשבתאי והרים כדור עם החלק החיצון של הנעל לעבר החלוץ הליטאי שנגח פנימה מקרוב

      בדרך לחוף מבטחים. בני יהודה חוגגת/מגד גוזני
      78

      יובל שבתאי בעט כדור מסוכן מאוד מחוץ לרחבה שחמק החוצה

      הרכבי הקבוצות

      שופט: גל לייבוביץ'
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 700

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully