וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליטו וידיגאל: "אנחנו משתפרים ככל שעובר הזמן ואני שמח"

18.3.2017 / 20:29

מאמן מכבי תל אביב שמר על המאזן המושלם מול בני סכנין ומסתכל קדימה: "צריכים לנצח את כל המשחקים", קרויף: "אין דרך טובה מזו לפתוח את הפלייאוף". אבוקסיס: "כשאתה טועה אתה משלם"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב ניצחה הערב (שבת) 0:3 את בני סכנין, במסגרת המחזור ה-27 שפותח את הפלייאוף העליון בליגת העל. אחרי שני ניצחונות 0:1 דחוקים למדי, הצהובים מצאו הפעם שלוש פעמים את הרשת מראשו של ברק יצחקי ורגליהם של רובן מיקאל וטל בן חיים החלוץ, ויקוו למעידה של הפועל באר שבע (כרגע בשוויון נקודות) מחר מול מכבי חיפה.

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:3 את בני סכנין בפתיחת הפלייאוף

שלושת הכובשים חוגגים/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב ליטו וידיגאל אמר בסיום: "שיחקנו טוב מאוד היום. הגענו להרבה מצבים והבקענו שלושה שערים. אנחנו משתפרים ככל שעובר הזמן ואני שמח". על המשחק הבא מול באר שבע: "אנחנו צריכים לנצח את כל המשחקים". על ברק יצחקי: "הוא בן 30, הוא יודע מה הוא יכול לעשות והוא אחראי".

יוסי אבוקסיס: "דווקא פתחנו טוב והחזקנו בכדור אבל עשינו טעות קשה מאוד בגול הראשון והכנסנו את מכבי תל אביב למשחק. ראיתם את החצי הראשון איזו מלחמה של השחקנים. מול מכבי תל אביב כשאתה טועה אתה משלם. אנחנו מודעים לזה שבפלייאוף העליון הרבה יותר קשה לקחת נקודות מול קבוצות עם תקציב הרבה יותר גבוה משלנו. אנחנו בלי עידן שמש ודאו החלוץ שלנו וחסרים לנו שחקנים".

וכמו כדי להמחיש את מצב הרוח החיובי במכבי תל אביב, מיד אחרי החילוף של ברק יצחקי הוא ירד לספסל, וזרק את המעיל שלו בהפגנתיות על ג'ורדי, בניסיון להגחיך את ה"התקרית" מהשבוע שעבר, שבמהלכה השניים התווכחו על הספסל. היום המנהל המקצועי הגיב בחיוך, וחיבק את יצחקי. כמו כן בסיום הניצחון ג'ורדי קרויף צייץ בטוויטר: "אין דרך טובה יותר להתחיל את הפלייאוף מתצוגה כוללת כזו. טוב לראות אותך, ערן".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully