וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המניפולציות של מוריניו, הבלגן עם גווארדיולה: זלאטן פתח את הלב

בראיון שהעניק למאמנו לשעבר פאביו קאפלו, השבדי סיפר: "מוריניו גורם לך להוציא מעצמך 200 אחוז ובגילי, הייתי צריך את זה. פפ התקשר כל יום כדי שאחתום אצלו בבארסה ופתאום הכל השתנה"

AP

כפי שעשה לכל אורך הקריירה, זלאטן איברהימוביץ' מייצר לא מעט עניין גם העונה, במנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים אומנם חווים עוד עונה בינונית, אבל השבדי (שמורחק כרגע ולא ישחק בראשון מול מידלסברו), כבר כבש 26 שערים וסידר ליונייטד זכיות במגן הקהילה ובגביע הליגה.

בראיון מעניין שהעניק זלאטן למאמן העבר האגדי פאביו קאפלו ופורסם ב"פוקס ספורטס איטליה", הוא לא חסך במילים, כהרגלו: "מהרגע הראשון קיבלתי רושם חיובי מיובנטוס. זו הייתה קפיצת מדרגה גדולה מאייאקס", הוא נזכר במעבר שלו ב-2004, "התאמנו המון, בעיקר מול השער ושם הקריירה שלי באמת טיפסה לרמות הכי גבוהות. הדרך בה אתה מתאמן היא גם הדרך בה אתה משחק".

קאפלו היה מי שקיבל את זלאטן לזרועותיו ביובה והשבדי אמר לו בראיון: "אתה אמרת לי שאני מזכיר את מרקו ואן באסטן, אבל מול השער התנועה שלו הייתה יותר טובה משלי. אז נתת לי קלטת של ואן באסטן עם כל הביצועים הכי טובים ואמרת לי ללמוד ממנו ולהעתיק אותו. הושבת אותי, לחצת פליי וראיתי את ואן באסטן כובש במשך 10 דקות, עד שהסתכלתי מסביב והבנתי שאני לבד בחדר ההלבשה. זה היה רק אני ו-ואן באסטן וראיתי את הקלטת עד הסוף. זה היה נהדר, כי מישהו שמבין כל כך הרבה כדורגל וזכה בהמון דברים באמת רצה לעזור לי".

עוד בנושא:

יונייטד תתארח אצל מידלסברו ביום ראשון

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
תמיד מרתק. זלאטן/רויטרס

על יחסיו הרעועים בברצלונה עם פפ גווארדיולה סיפר זלאטן: "בהתחלה הכל היה בסדר. שיחקתי וכבשתי ואז לקראת חג המולד, גווארדיולה שינה את השיטה. הוא אמר לי 'אני אסדר הכל', אבל משחק אחרי משחק הייתי על הספסל. מי שמכיר אותי יודע שאני לא הולך ובוכה למאמן כשזה קורה, אבל חשבתי לעצמי שמשהו לא בסדר".

השבדי הוסיף: "זו עדיין הייתה חוויה טובה ולמדתי הרבה על המגרש ומחוצה לו. בכדורגל הכל יכול להשתנות מהר מאוד. לי לא הייתה בעיה, למישהו אחר הייתה בעיה איתי והוא לא פתר אותה. אני עדיין לא יודע מה הייתה הבעיה הזו. גווארדיולה התקשר אליי כל יום כדי שאחתום בברצלונה ופתאום הכל השתנה. מן הסתם, כשאני משחק מול מנצ'סטר סיטי שלו, יש לי יותר מוטיבציה מתמיד. זה בלתי נמנע אחרי מה שקרה, אבל זה דבר חיובי. אני אדם שתמיד מסתכל קדימה ויודע שזה אף פעם לא אישי, אלא רק חלק מהמשחק".

על ההצטרפות למנצ'סטר יונייטד הוא אמר: "יש רגעים בקריירה בהם אתה שואל את עצמך האם להמשיך באותו מקום או למצוא משהו אחר. יונייטד היא אתגר. האתגר הוא לשנות את ההיסטוריה של המועדון, שכבר יש לו היסטוריה נפלאה בעברו. כדי להרים את הרמה שלי, הייתי חייב לבוא לאנגליה ולהוכיח לכולם מה אני מסוגל לעשות. אם אני יכול לנצח בסיטואציה כזו, סימן שעשיתי עבודה טובה".

על היחסים עם מוריניו אמר: "הכרתי את מוריניו וידעתי מה הוא רוצה משחקנים. הוא אומר לך דברים בפרצוף אם אתה לא עושה עבודה טובה וצריך לתת יותר. הוא עושה עליך מניפולציות וכשאתה על המגרש, אתה נותן 200 אחוז מעצמך. בגילי, הייתי זקוק למישהו כזה. יכולתי ללכת לסין, לשים שתי רגליים למעלה והירגע, אבל הייתי צריך את האתגר שייתן לי מוטיבציה. בפרמיירליג יש המון אוהדים והקצב תמיד גבוה. אין כאן קבוצה שכל הזמן שולטת כמו באיטליה, צרפת, ספרד או גרמניה. מי שעושה הכי פחות טעויות, מנצחת בפרמיירליג".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully