וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גווארדיולה מעוניין להיפטר מבראבו, סימן את קיילור נבאס

מאמן מנצ'סטר סיטי מאס בצ'יליאני וסימן את שוער ריאל מדריד, שממתינה לתשובה מדה חאה ואף שוקלת לצרף את לנו. באנגליה מדווחים: 13 שחקנים יעזבו את סיטי, יאיא טורה יצטרף ליונייטד?

one

ההדחה המביכה של מנצ'סטר סיטי מול מונאקו, בשמינית גמר ליגת האלופות עוררה ספקות אודות ההחלטות של פפ גווארדיולה בקיץ. אחת מהן, הייתה לצרף את קלאודיו בראבו מברצלונה. אחרי פתיחה פושרת של הצ'יליאני, הוא איבד את המקום בהרכב לווילי קבאז'רו, ונדמה כי עתידו של בראבו באיתיאחד מעורפל מתמיד.

עוד בנושא:

חזיון קעקועים: פול בקאליני, הנשיא החדש ויוצא הדופן של פאלרמו
רבע גמר ליגת האלופות: באיירן - ריאל מדריד, יובנטוס - ברצלונה

קיילור נבאס שוער ריאל מדריד. רויטרס
יתאקלם בממלכה? קיילור נבאס/רויטרס

בספרד מדווחים היום (שישי) כי פפ לא מרוצה ממצבת השוערים הנוכחית והוא מעוניין לצרף שוער נוסף בקיץ הקרוב. המועמד הבכיר של מאמן סיטי הוא קיילור נבאס, שעתידו בריאל מדריד מוטל בספק. אלופת אירופה הבהירה בשבועות האחרונים כי היא תשקיע מאמצים כבירים כדי להחתים את דויד דה חאה. האחרון צריך להודיע להנהלת ריאל אם הוא מעוניין במהלך ולדרוש תג מחיר ממנצ'סטר ייונייטד כאשר אופציה נוספת עבור זינדין זידאן היא ברנד לנו, מבאייר לברקוזן. מבחינתו של פפ, צירופו של נבאס הוא הכרחי לקראת העונה הבאה.

סיטי מתכננת להציב את בראבו ברשימת ההעברות בתקווה להחזיר חלק מההשקעה הגדולה בו, ואז לפנות מקום לקוסטה ריקני, שסומן כאופציה הראשונה של פפ. מדובר במהלך מפתיע בעיקר בשל העובדה כי נבאס לא התלבט במשחק הרגל שלו, אותה יכולת שהביאה את בראבו לסיטי אחרי השנים בברצלונה. ג'ו הארט, שהושאל לטורינו, לא ישוב בעונה הבאה כאשר טוטנהאם הביעה בו עניין, גם ווסטהאם שוקלת להגיש הצעה עבור שוער נבחרת אנגליה.

מלבד עמדת השוער, בממלכה בטוחים כי הסגל של סיטי יעבור מתיחת פנים משמעותית. 13 שחקנים יעזבו את הקבוצה כאשר בראש הרשימה נמצאים יאיא טורה, גאל קלישי, חסוס נבאס, פבלו סבאלטה ובקרי סאניה, שחוזיהם יסתיימו הקיץ. גם המושאלים: סמיר נאסרי, ווילפריד בוני ואליקים מנגלה יעזבו. היום חשף סוכנו של יאיא טורה כי הוא ישקול בחיוב הצעה מצד מנצ'סטר יונייטד לקראת העונה הבאה.

בסיטי יקוו להיפטר גם מחוזיהם של פביאן דלף, וינסנט קומפני, אלכסנדר קולארוב ופרננדו. פפ צפוי לקבל חופש פעולה מוחלט בשוק ההעברות, ועל פי ההערכות הוא יבזבז כ-150 מיליון ליש"ט כדי לעצב את הסגל לפי השקפתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן מנצ'סטר סיטי יאיא טורה חוגג. רויטרס
שוקל לחצות את הכביש. יאיא טורה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully