וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה 0:1 את גנואה, טורינו ואינטר נפרדו ב-2:2

שער של מתיאס פרננדס (37) סידר לרוסונרי שלוש נקודות. טעויות של ג'ו הארט סידרו שערים לקונדוגביה וקנדרבה, וקבוצתו לא הצליחה לנצח את הנראזורי לראשונה מאז 1994

ג'ו הארט שוער טורינו. GettyImages
יש לו על מה להתנצל. ג'ו הארט בסיום/GettyImages

המחזור ה-29 בליגה האיטלקית החל הערב (שבת) עם 2:2 מהנה בין טורינו לאינטר, שפספסה הזדמנות להתקרב אל הכרטיס לליגת האלופות. מילאן החסרה ניצחה 0:1 את גנואה.

אנדראה בלוטי שחקן טורינו לפני ז'ופרה קונדוגביה שחקן אינטר. GettyImages
לא כבש הפעם. אנדראה בלוטי לפני ז'ופרה קונדוגביה/GettyImages

טורינו - אינטר 2:2

הנראזורי פספסו הזדמנות לצמק את הפער מהמקום השלישי, המארחת נותרה ללא ניצחון ביתי על אינטר מאז פברואר 1994. הדרבי של וונדה הפגיש רק בחמש הדקות האחרונות בין מקסי לופס שנכנס כמחליף לבין הקפטן האורח מאורו איקרדי, אבל שניהם וגם אנדראה בלוטי לא היו בין ארבעת הכובשים במשחק. ז'ופרה קונדוגביה הצרפתי נעזר בעבודה רעה של ג'ו הארט כדי להעלות את אינטר ליתרון בדקה ה-27, דניאלה באזלי בנגיחה עם החמישי שלו העונה (33) ואפרייה אקווה בשער נפלא (59) ביצעו מהפך, אבל הארט תפס אוויר בדקה ה-62 וסידר לאנטוניו קנדרבה את השוויון. השוער האנגלי לפחות מנע לאחר מכן את המהפך וקבע חלוקת נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מתיאס פרננדס מילאן. GettyImages
שער בכורה. מתיאס פרננדס/GettyImages

מילאן - גנואה 0:1

אחרי ההפסד הכואב ליובנטוס, מילאן חזרה לביתה למשחק קל על הנייר, אך וינצ'נזו מונטלה חסר שלושה מורחקים: קרלוס באקה, אלסיו רומאניולי וחוסה סוסה, וגם לא מעט פצועים. ג'אנלוקה לפאדולה תפס את מקומו של באקה ובדקה ה-33 בישל באומנות למתיאס פרננדס שכבש שער בכורה עבור הרוסונרי וסידר לה ניצחון דחוק ולא מרשים אך כזה שקירב אותה עד כדי שתי נקודות מאינטר במאבק על המקום בליגה האירופית. גנואה מצידה ממשיכה את העונה העגומה שלה, אך לשמחתה פאלרמו, קרוטונה ופסקארה נראות כמועמדות וודאיות לרדת ליגה בתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully