וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: הפועל עכו ומכבי נתניה בורחות, צפו בתקרית של ניר ברקוביץ'

עכו ניצחה את בני לוד 1:3 בחוץ, נתניה התאוששה מההפסד במחזור הקודם והביסה את הפועל קטמון 0:4. מאמן ראשון לציון שוב הפסיד ושפך מים על האוהדים, הפועל פתח תקוה כבר רביעית אחרי 0:2 ברמלה

אדריאן הרבשטיין

בווידאו: התקרית של ניר ברקוביץ' עם אוהדי ראשון לציון

העונה הסדירה בליגה הלאומית מתקרבת לסיומה, ומאבקי המיקום לקראת הכניסה לפלייאוף נמשכו היום (שישי) עם חמישה משחקים במחזור ה-29.

מכבי נתניה - הפועל קטמון 0:4

מכבי נתניה התאוששה היטב מההפסד הראשון שלה העונה ועצרה את הספרינט של קטמון, שהתייצבה למשחק אחרי ארבעה ניצחונות רצופים. ערן לוי בישל לעלי מוחמד בדקה ה-35 ולשון וייסמן בדקה ה-51, והאחרון השלים צמד בדקה ה-76. ברק בדש השלים את החגיגה עם הרביעי בדקה ה-85, אחרי טעות גסה של שוער קטמון אוהד סיידוף.

בני לוד - הפועל עכו 3:1

מוליכת הטבלה רשמה ניצחון חמישי ברציפות ושמרה על הפסגה. החבורה מהצפון המיתנה 60 דקות, אבל אחרי שהסכר נפתח, השערים נפלו בזה אחר זה. דניאל בורחל עשה זאת ראשון בדקה ה-60 ואחריו הגיעו כיבושים של מוחמד אבו ענזה נגד האקסית (70) ועידו אקסברד (72). שלושה שערים ב-13 דקות ושלוש נקודות קלות. אנס דאבור צימק בתוספת הזמן.

עידו אקסברד שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
לא מפסיק להבקיע. אקסברד/אדריאן הרבשטיין

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל פתח תקוה 2:0

התקופה המצוינת של הפועל פתח תקוה נמשכת, הפעם עם ניצחון חוץ ברמלה שסייע לעלות למקום הרביעי תוך שהיא עוברת את המארחת. גל צרויה הבקיע את הראשון בפנדל 54 ודניאל גרץ הכפיל בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-71. אושר אבו המארח הורחק בדקה ה-53. המלאבסים שבתחילת העונה עוד נאבקו במעמקי התחתית, הבטיחו מקום בפלייאוף העליון.

מכבי אחי נצרת - הפועל עפולה 0:2

אחרי שהדהימה את נתניה, מכבי אחי נצרת המשיכה במומנטום תוך שהיא מנחילה לעפולה הפסד ראשון אחרי שמונה משחקים. עלאא בכר (34) ומואמן סלאח (60) הכניעו את פילימון מקארתי ואחי נצרת עלתה למקום השישי.


הפועל ניר רמת השרון - הפועל ראשון לציון 1:2

ניר ברקוביץ' המורחק ישב ביציע וראה את הקבוצה שלו רושמת משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון. בסיום האוהדים שוב קיללו אותו, והמאמן בחר לשפוך עליהם מים (צפו בתקרית בתחילת הכתבה). פאדי זידאן (6) וגל מאיו (69) כבשו עבור המארחת, איליי בכר רק השווה זמנית (26). שלוש נקודות יקרות לרמת השרון שנאבקת נגד הירידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully