וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבלת ייאוש: כמה דקות מקבלים השחקנים המקומיים ביורוליג וביורוקאפ יחד

17.3.2017 / 6:45

כמות הדקות הנמוכה שקיבלו שחקניה הישראלים של ירושלים בוולנסיה גרמה לנו לתהות: כמה זה נפוץ ביבשת? אז ערכנו טבלה אחת של קבוצות היורוליג והיורוקאפ יחד, ובדקנו כמה דקות מקבלים המקומיים בכל קבוצה

צילום מסך

בווידאו: התכנית החדשה של "משחק מקדים" לקראת משחקה של הפועל ירושלים מול ולנסיה

21 - זה מספר הדקות שקיבלו שחקניה הישראלים של הפועל ירושלים במשחק הראשון בסדרת חצי גמר היורוקאפ נגד ולנסיה בחוץ. 11 דקות ליותם הלפרין, 6 דקות לליאור אליהו, 4 דקות לבר טימור. אין ספק שמדובר במספר דקות נמוך, מביך, זניח, לישראלים, עבור קבוצה שאוהדיה היו מקניטים את אלה של מכבי תל אביב בקריאות "אל אל ישראל" כשאלה היו משחקים עם חמישיית זרים ומתאזרחים. אלא שהמחזה הזה, או קרוב אליו לפחות, הוא לא שכיח עבור הפועל ירושלים העונה, וגם לא אצל היריבה הגדולה שלה במפעל הגדול של אירופה.

לנוכח שחיקת מעמד השחקן הישראלי בשתי הקבוצות יצאנו לבדוק כיצד המעמד, שמתבטא במספר הדקות, משתקף מול הקבוצות האחרות שמשחקות ביורוליג וביורוקאפ. בדקנו את השחקנים המקומיים, כולל אלה בעלי דרכון מקומי, ביחס לדקות המשחק הכלליות, וגילינו שהתמונה רעה, אבל לא גרועה.

מכבי תל אביב מדורגת בראש החלק השלישי, במקום ה-25 מ-36 עם 52.3 דקות לישראלים בממוצע, שהם 26.03 אחוזים מדקות המשחק. ירושלים מדורגת מתחתיה, במקום ה-28, עם 47.6 דקות בממוצע, שהם 23.81 אחוזים. מתחת לשתי הקבוצות הללו נמצאות בעיקר קבוצות מטורקיה וספרד, שם פתיחת השערים הפכה לא מעט קבוצות לזרות. מעליהן מדורגות לרוב הקבוצות האקס יוגוסלביות, הליטאיות והתופעות החריגות של אולימפיאקוס, ברצלונה ואותה ולנסיה שמשחקת נגד ירושלים.

*** הטבלה נערכה לפני מחזור היורוליג של יום חמישי ולפני משחקה האחרון של מכבי תל אביב בטורקיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully