וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים לפני מנצ'סטר יונייטד: אייטור קראנקה פוטר ממידלסברו

הנהלת המועדון בחרה לסיים את ההתקשרות עם המאמן, שהחזיר את בורו לפרמייר ליג והשיג רק ארבעה ניצחונות העונה. קראנקה: "לקבוצה יש מקום בליבי". עוזרו יחליפו מול השדים האדומים

אייטור קראנקה מאמן מידלסברו. AP
רק ארבעה ניצחונות ליגה. קראנקה/AP

מידלסברו הודיעה היום (חמישי) על סיום דרכו של אייטור קראנקה. המאמן הספרדי, שהחזיר את הקבוצה לפרמייר ליג, עזב את הקבוצה בשל התוצאות המאכזבות אחרי ארבע שנים בתפקיד. ההודעה הגיעה בתזמון מפתיע כאשר בורו תארח את מנצ'סטר יונייטד ביום שבת למשחק במסגרת המחזור ה-29 בליגה האנגלית.

מידלסברו ספגה שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות, האחרון היא העפילה לחצי גמר הגביע האנגלי מול מנצ'סטר סיטי והיא מדורגת במקום ה-19 עם 22 נקודות וארבעה ניצחונות העונה. חוסר היכולת של המאמן הספרדי לשמור את הקבוצה מעל הקו האדום גרמה להנהלת המועדון לדרוש בשינוי.

עוד בנושא:

"כל טיפת ביקורת מגיעה לגווארדיולה. התכנית המושלמת שלו התפוצצה"
בסגנון יאיא, על הראש של יאיא: על טיימואה בקאיוקו, גיבור מונאקו
ברצלונה וריאל מדריד רבות על 'ניימאר הבא', אמבפה ירדוף את רונאלדו?

אייטור קראנקה מנג'ר מידלסברו (ימין) עם ז'וזה מוריניו מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הדייט נהרס. קראנקה ומוריניו/רויטרס

בהודעה הרשמית נכתב: "אחרי שיחות ארוכות עם אייטור ועם חברי ההנהלה, החלטנו לשנות כיוון ולסיים את עבודתו של קראנקה. אנחנו מאמינים שהשינוי הזה נועד כדי להציל את העונה. אנחנו רוצים להודות למאמן על העבודה הקשה וההשקעה שלו, אנו מאחלים לאייטור הצלחה בהמשך דרכו".

קראנקה הוסיף: "אני מודה למידלסברו על התקופה שלי במועדון. נהנתי לעבוד עם אנשי המועדון, השחקנים והצוות. אני מאחל להם תמיכה מכל הלב, בתקווה שהם יצליחו להשיג את המטרות אותן הצבנו. לקבוצה הזו תמיד יהיה מקום מיוחד בליבי, אני מקווה שהם יצליחו גם בלעדיי".

עוזרו של הספרדי, סטיב אגנו יעמוד על הקווים בשבת. קראנקה, ששימש כעוזרו של ז'וזה מוריניו, יפספס הזדמנות לפגוש אותו שוב כיריב. בתקשורת האנגלית טוענים כי מידלסברו חולמת על שחזור התסריט של לסטר. האלופה פיטרה את קלאודיו ראניירי וקידמה את עוזרו, קרייג שייקספיר המחזיק במאזן מושלם של שלושה ניצחונות ורק השבוע העפיל עם השועלים לרבע גמר ליגת האלופות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully