וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליטו וידיגאל: "מה שקרה עם בני סכנין שייך להיסטוריה"

16.3.2017 / 10:50

מאמן מכבי תל אביב מוכן לקראת פתיחת הפלייאוף העליון (שבת, 18:15, ספורט 1). אלברמן על העונש של בית"ר: "כששיחקתי שם נאלצתי להתמודד עם זה". האוהדים יעזרו בעיצוב המדים לעונה הבאה

צילום: יותם רונן, עריכה: מתן חדד

אחרי שסיימה את העונה הסדירה עם 0:1 יקר מול הפועל חיפה, מכבי תל אביב תמשיך את המרדף בעקבות הפועל באר שבע במשחק שיפתח את המחזור הראשון בפלייאוף העליון. הצהובים יארחו את בני סכנין, כשהם מקווים למחוק את הפער מהמקום הראשון. טל בן חיים החלוץ, שנעדר במחזור האחרון, ישוב לסגל של ליטו וידיגאל, שקיים היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בשבת.

בתוך כך, מכבי תל אביב מעצבת בימים אלה את התלבושות שלה לעונת המשחקים הבאה, ובאתר הרשמי של הקבוצה הזמינו את האוהדים לקחת חלק בתהליך. הסקר נערך בצורה של ארבע שאלות, שבוחנות את העדפות הקהל לגבי העיצוב ומיקום הסמלים על המדים.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים מתוסכלת: "אם צריך לפוצץ משחקים, זה מה שנעשה"
עירוני קרית שמונה: איזי שרצקי הודיע לתומר קשטן כי לא ימשיך
מכבי תל אביב: גולסה לא מצליח לחזור לאימונים, בספק גדול לבאר שבע
לואיס פיגו באולפן וואלה! NEWS: "לא מתגעגע בכלל לכדורגל"

מאמן מכבי תל אביב, ליטו וידיגאל עם גל אלברמן. יותם רונן
ליטו וידיגאל וגל אלברמן/יותם רונן

וידיגאל פתח את מסיבת העיתונאים: "אני לא חושב על העתיד, אלא על המשחק הבא שלנו מול בני סכנין. עבדנו במהלך השבוע ויש לנו המון דברים שצריך לתקן. אני מברך את השחקנים שלי, כי הם שמרו על מאזן מושלם מאז שהגעתי לכאן. אני מרגיש שאנחנו צריכים להילחם בכל משחק כדי לקחת את הנקודות".

מצבו של אייל גולסה: "אני מאמין בכל השחקנים שלי, יש לנו שחקנים שהם זמינים כרגע לשחק ואני בוטח בכולם. אני יודע שכל מי שיעלה לשחק ויקבל את ההזדמנות ממני, יעשה הכל כדי להשיג את הניצחון. אני לא רוצה לדבר על שחקנים כבודדים".

"אני לא מדבר על אף משחק מלבד המשחק מול בני סכנין", הוסיף מאמן הצהובים: "כל מה שמעסיק אותי זה לנצח את המשחקים. בחלק מהמשחקים שיחקנו בצורה טובה, אבל אנחנו צריכים לשחק טוב יותר לאורך כמות רבה יותר של דקות. מה שהיה בעבר מול בני סכנין שייך להיסטוריה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גל אלברמן, מכבי תל אביב. יותם רונן
מאמין בדור פרץ. גל אלברמן/יותם רונן

גל אלברמן סיפר: "אני לא אוהב לדבר על עצמי, כי אני במועדון הרבה שנים ואני מוכן לכל תרחיש שקורה ויקרה. אני כאן בשביל מכבי תל אביב, בכל מה שהיא תצטרך ממני. קשה לדעת מה צופן לנו העתיד. אני יודע שבמשחקים האחרונים יש לי משימות הגנתיות ואחריות כבדה. אני נהנה מהתקופה הזו ומקווה שבסוף העונה נהיה מאושרים".

המשחק מול דור פרץ: "הוא שחקן מצוין. דור לקח החלטה טובה, עובדתית הוא לא הצליח לייצר רצף של משחקים במכבי תל אביב. היה מולנו משחק יוצא מן הכלל, אני מאמין בדור מאוד. זו ההחלטה האישית שלו ואני בטוח שהוא יחזור לכאן ויתרום לנו המון".

הירידה ביכולת: "אני לא חושב שלכל דבר צריכה להיות סיבה מיוחדת או יש צורך למהר כדי להסיק מסקנות. אנחנו משיגים את התוצאות שאנחנו רוצים. מול הפועל חיפה הייתה לנו חצי שעה טובה, בה שלטנו במשחק, אבל לא הצלחנו לייצר מספיק מצבים כמו שאנחנו רגילים".

העונש של בית"ר ירושלים: "כששיחקתי שם נאלצתי להתמודד עם הבעיות האלה ולפעמים גם במכבי תל אביב יש לנו את הבעיות שלנו. אני לא יכול ומעוניין להיכנס אליהם. מדובר בעניין מורכב ואין לי תשובה חד משמעית בנושא. אני לא רוצה להצטער שהבעתי עמדה בנושא כזה או אחר. אנחנו משחקים מול בני סכנין ולשם אנחנו מכוונים את שבוע האימונים שלנו, נעבוד קשה כדי להראות שאנחנו רוצים לזכות בתואר".

המאבק מול הפועל באר שבע: "קשה לדעת אם המאבק יוכרע במשחקים בין שתי הקבוצות. נכנסנו לקצב טוב לאחרונה וקשה לדעת מה יהיה הלאה ומה יכריע את גורל האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully