וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: קאסיו פרננדס לא ימשיך בעונה הבאה

16.3.2017 / 21:10

הבלם הברזילאי, שיסיים חוזה בן ארבע שנים בקבוצה הצפונית בתום העונה הנוכחית, התבשר כי הוא לא בתוכניות לעונה הבאה. גם תומר קשטן לא ימשיך, איזי שרצקי ייפגש עם חיים סילבס בשבוע הבא

ראובן קסטרו

בווידיאו: לואיס פיגו בראיון באולפן וואלה!

עירוני קרית שמונה הודיעה רשמית לבלם הברזילאי, קאסיו פרננדס, שהוא אינו בתוכניות לעונה הבאה. הערב (חמישי) הודיע המנכ"ל יוסי אדרי לבלם על ההחלטה שלא להמשיך את ההתקשרות עימו. בעונות הראשונות שלו בישראל, פרננדס נחשב לאחד הבלמים הטובים בארץ. בתום העונה יסיים את חוזהו אחרי ארבע עונות.

מי שעוד לא ימשיך בעונה הבאה הוא המאמן תומר קשטן. הבעלים איזי שרצקי הודיע זאת רשמית למאמן. שרצקי, שמינה את קשטן למאמן הקבוצה בנובמבר, לאחר הפיטורים הסוערים של בני בן זקן, מעוניין לסיים את ההתקשרות בצורה יפה ולכן נפגש עם קשטן ובישר לו על הדברים.

עוד בנושא:

איזי שרצקי קיבל את האישור מרעננה לנהל משא ומתן עם סילבס

שחקן הפועל באר שבע אליניב ברדה מול שחקן עירוני קרית שמונה קאסיו פרננדס. ברני ארדוב
לא ימשיך. קאסיו בפעולה/ברני ארדוב

אתמול (רביעי), קיבל שרצקי אישור מהבעלים של הפועל רעננה, אשר אלון, לפתוח במשא ומתן ישיר מול חיים סילבס בניסיון לסכם את המאמן לקראת העונה הבאה. בשבוע הבא ייפגשו שרצקי וסילבס בתקווה להשיג סיכום שכזה ואם הדבר לא יתממש, הבעלים של קרית שמונה יפתח במשא ומתן מיידי עם עמיר תורג'מן.

על פי מקורבים לסילבס, במקרה בו המאמן אכן יחתום בקרית שמונה, הוא יבקש משרצקי לממש את האופציות על שלומי אזולאי הקשר ועל שובל גוזלן. הקריה מחזיקה באופציה לרכוש את שני השחקנים הללו וסילבס ירצה לראות אותם אכן נשארים, אם וכאשר יקבל את התפקיד.

הקבוצה תחסר את עודד אלקיים ואת אזולאי במשחק הקרוב מול הפועל תל אביב, בפתיחת הפלייאוף התחתון. מי שצפוי לקבל את הקרדיט בהרכב בהיעדרו של אלקיים הוא אמיר נאסר הצעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully