וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה: אייל לחמן מונה למאמן

יממה לאחר פיטוריו של פטריסיו סייג, המאמן הוותיק חוזר לקדנציה שלישית במועדון מהשרון אחרי שפתח את העונה בהפועל עפולה וינסה לחלץ אותה מהתחתית. משחק הבכורה: מול שעריים בשני

מאמן מ.ס אשדוד, אייל לחמן. ברני ארדוב
עוד קבוצה לאוסף. אייל לחמן/ברני ארדוב

יממה לאחר פיטוריו של פטריסיו סייג, למכבי הרצליה יש מאמן חדש/ישן: אייל לחמן מונה היום (רביעי) למאמנה של מכבי הרצליה שמדשדשת בתחתית הליגה הלאומית. לחמן, שחתם על חוזה עד לסוף העונה הבאה, חוזר למעשה לקדנציה שלישית בהרצליה, אותה הוא אימן ב-2002/03 וב-2008. המאמן הוותיק פתח את העונה הנוכחית בהפועל עפולה אך פוטר באמצע ינואר בעקבות התוצאות החלשות שלה והוחלף על ידי ראובן עטר. לחמן אימן קבוצות רבות בקריירה, אך הישג השיא שלו היה הזכייה בגביע עם בני סכנין ב-2004, מה שסידר לקבוצה העפלה לאירופה והדחה מול ניוקאסל.

הרצליה, שפתחה את העונה בצורה טובה, הידרדרה בשבועות האחרונים לחלק התחתון של הטבלה, במרחק של שבע נקודות מהקו האדום, והרצף הנוכחי של ארבעה משחקים ללא ניצחון, שהחל בתבוסה הביתית 4:0 להפועל קטמון, הוביל להחלטה על פרידה. הבכורה של לחמן צפויה להיות במשחק הבא מול הפועל שעריים ביום שני, משחק שיש לו חשיבות רבה בתחתית. נכון לעכשיו הרצליה ממוקמת במקום ה-11 עם יתרון של שבע נקודות בלבד על פני שלוש הקבוצות שסוגרות את הטבלה ונאבקות נגד הירידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully