וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: לארי סנדרס חתם בקליבלנד

האלופה מצאה שחקן פנים במקום אנדרו בוגוט שגמר את העונה: הסנטר בן ה-28 שלא שיחק ב-NBA מאז ששוחרר ממילווקי בדצמבר 2014 חתם רשמית. לברון: "לכל אחד מגיעה הזדמנות שנייה"

שחקן מילווקי באקס לארי סנדרס. AP
ברוכים השבים. סנדרס/AP

לאחר פציעתו של אנדרו בוגוט, שהספיק לשחק קצת פחות מדקה וסיים את העונה, מצאה היום (שני) קליבלנד שחקן פנים נוסף. האלופה החתימה עד תום העונה את לארי סנדרס, לאחר שעבר בדיקות רפואיות והצטרף היום לחבריו החדשים.

סנדרס (28, 2.11 מ') נבחר במקום ה-15 של דראפט 2010 על ידי מילווקי, בה העביר את כל הקריירה הקצרה שלו (6.5 נקודות, 5.8 ריבאונדים ו-1.8 חסימות למשחק), אך חווה קשיים רבים על המגרש ומחוצה לו ובמהלך עונת 2014/15 שוחרר מהבאקס ולמעשה הודיע על עזיבתו את הענף. סנדרס, שלא שיחק בליגה הטובה בעולם מאז דצמבר 2014, התאמן לאחרונה עם קליבלנד ועבר ראיון ארוך עם טיירון לו.

"נראה שהוא רוצה עוד הזדמנות ואני מקווה שניתן לו אותה", אמר לברון ג'יימס אמש. "למה לא? לכל אחד מגיעה הזדמנות שנייה. אי אפשר לדעת כמה תקבל ממישהו שהיה בחוץ כל כך הרבה זמן, אבל אשמח לראות את המצב הזה קורה. הוא בחור אתלטי וגדול, חוסם מעולה שיכול לסיים ליד הטבעת. זה חדר הלבשה מושלם שיכול לעזור לו".

"מגרש השדים": מדוע לארי סנדרס עזב את ה-NBA בגיל 26?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully