וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד בפסגה, זידאן מגן על קיילור נבאס: "הציל לנו את המשחק"

שערוריית שיפוט? שוער ריאל מדריד ניצל מהרחקה וספג שער באשמתו, אבל גם סיפק הצלה גדולה והעניק לקבוצתו 1:2 על בטיס ואת המקום הראשון. מרסלו מהלל את "הנשמה של ריאל", ראמוס מקדיש את השער לאשתו ומסביר למה ריאל במצב פריבילגי בליגה

one

הדרמות בספרד לא נגמרות, וגם לא שערוריות השיפוט. ריאל מדריד גברה אתמול (ראשון) 1:2 על ריאל בטיס בבית ועלתה למקום הראשון בספרד כשהיא מנצלת את ההפסד של ברצלונה 2:1 ללה קורוניה, אבל גם הניצחון הזה כלל החלטה שנויה במחלוקת שיכלה להכריע את המשחק. היה זה כששוער הבלאנקוס קיילור נבאס יצא בצורה די שלומיאלית לעבר שחקן בטיס דרקו ברסאנץ, הכשיל אותו וניצל מכרטיס אדום והרחקה. אין פלא שהכותרת הראשית של "ספורט" הקטלאני לניצחון הייתה "מתאו להוז וסרחיו ראמוס העניקו לריאל מדריד ניצחון", כשהכוונה היא לשופט המשחק, שלא העניק לקיילור את האדום על העבירה שביצע מחוץ לרחבה.


עוד בנושא

סנסציה בספרד: ברצלונה חזרה לליגה, והפסידה 2:1 לדפורטיבו לה קורוניה
ברצלונה מודה: האופוריה מפ.ס.ז' הובילה להפסד. פיקה: "אנחנו לא מכונות"
עוד מהפך בספרד: ריאל מדריד עלתה לפסגה בזכות 1:2 מול ריאל בטיס, שער ניצחון לראמוס
בברצלונה תוקפים את הצביעות של עיתוני מדריד

שחקני ריאל מדריד קיילור נבאס, איסקו, סרחיו ראמוס. רויטרס
היה צריך לקבל אדום? נבאס אתמול אחרי הטעות שלו/רויטרס

כמה דקות לאחר מכן נבאס ספג שער באשמתו הישירה, אחרי ששמט בעיטה של סנבריה ואיפשר לה לחדור לשער. לשמחתו, השוער הקוסטה ריקני סיפק בדקה ה-90 הצלה נפלאה לנגיחה של סנבריה, וחיפה על הטעות שלו. מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן העדיף להתעסק בצדדים החיוביים במשחק של נבאס. "מבחינתי סיכום המשחק הוא חיובי, כי לקחנו את שלוש הנקודות", אמר זידאן בסיום, "בסופו של דבר סבלנו עבור הניצחון, אבל אני שמח, וחייב לברך את השחקנים. הייתה לנו המון סבלנות, והתוצאה הוגנת. אנחנו שמחים מהתוצאה. אנחנו עומדים להתמודד עם הלחץ הזה גם במשחקים הבאים, זה לא נגמר כאן.

"השופט? כל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה. אני אף פעם לא אסתבך עם השופט. הרווחנו שלוש נקודות, וזה הכל. נבאס? לא אמרתי לו כלום במחצית. זה חלק מהמשחק, הוא יכול עשות טעויות כמו כל אחד אחר, אבל בסוף הוא הציל לנו את המשחק. הוא זה שסיפק את ההצלה שעזרה לנו לנצח. כרטיס אדום לנבאס? לא ראיתי את התמונות, כך שאני לא יכול להגיד.

"אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לכבוש בכל דקה, אבל אנחנו חייבים לשמור על ראש צלול. ניצחנו בזכות שער ממצב נייח. אנחנו קבוצה חזקה, אבל הייתי רוצה שנכבוש בעוד דרכים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. AP
אחד הווינרים הגדולים בהיסטוריה. סרחיו ראמוס/AP

גם מרסלו הגן על השוער שלו: "כשקיילור כובש שער עצמי ראשון הוא הכי גרוע, אבל כשהוא מציל אותנו חמש פעמים לא אומרים כלום. זה לא הוגן. אנחנו קבוצה מאוחדת, וכשאחד מאיתנו למטה, השאר עוזרים לו". מרסלו סיכם עוד ניצחון שהגיע אחרי חזרה מפיגור, שממשיך מגמה חיובית בקבוצה (אחרי הניצחונות על ויאריאל ונאפולי): "זו הנשמה של ריאל מדריד, להילחם עד הרגע האחרון. היה לנו גם מזל לכבוש את השער האחרון ולצאת עם הניצחון".

סרחיו ראמוס הודה בסיום ש"זה היה משחק מוזר. עשינו כמה דברים יפים, בטיס התגוננה היטב, ואנחנו לא ניצלנו את ההזדמנויות שהיו לנו. בסוף היה לנו מירוץ נגד הזמן, אבל מה שחשוב זה הניצחון ושעלינו לפסגה. עוד שער ניצחון? בכדורגל מה שקובע זה התוצאה. זה נכון שאנחנו צריכים להשתפר כדי שהאוהדים שלנו ייהנו יותר מהמשחק. שמח שכבשתי, ואני מקדיש את השער לאשתי, שאמרה לי שאני אף פעם לא מקדיש לה שערים".

ראמוס התייחס לביקורת מהיציעים על קיילור נבאס ואמר ש"הברנבאו זה מקום שקשה מאוד לשחק בו, רמת הציפיות והדרישות היא בלתי נגמרת. וכששחקנים מתקשים, הם צריכים אהבה. קיילור הציל אותנו עם ההדיפה בסיום, ואני שמח שהוא התאושש". הבלם הספרדי סיכם ואמר ש"אנחנו בפוזיציה עם פריבילגיה. אנחנו תלויים בעצמנו, וסביליה, אתלטיקו וברצלונה עוד צריכות לבוא לשחק נגדנו כאן בברנבאו". ריאל מדריד ראשונה, בפער שתי נקודות מברצלונה, ועם משחק חסר (בחוץ מול סלטה ויגו).

לוקה מודריץ' אמר ש"ברור שכולם רוצים לנצח בכל משחק, ובקלות, אבל קל יותר לדבר מאשר לעשות את זה. ראמוס? הוא פשוט מדהים. אנחנו שמחים להיות שוב בפסגה, אבל חייבים לשמור על קור רוח ולהישאר סבלניים".

ומה לגבי השיפוט במשחק של ברצלונה מול פריס סן ז'רמן? מודריץ' טוען ש"צריך לתת לשופט לעשות את העבודה שלו, אני לא חושב שמישהו מהם עושה משהו בכוונה". סרחיו ראמוס נשאל על השיפוט ואמר "אנחנו מעדיפים לשתוק בנושא הזה. ברוב הפעמים הם לוקחים ממך, ומחזירים לך במקומות אחרים". על הקאמבק של ברצלונה מול פ.ס.ז' אמר ראמוס ש"ברור שהוא לא משמח אותי. אבל זה היה משהו היסטורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully