וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מרקו וראטי שוקל את עתידו בשל ההדחה ועשוי לעבור לברצלונה

בספרד טוענים כי כוכב פריס סן ז'רמן לקח קשה את המפלה, נשיא המועדון מנסה לשכנעו להישאר. המנהל המקצועי הגן על ניימאר והזים את השמועות אודות קונספירציה, דיווח: אייטקין לא ייענש

one

אחד השחקנים שהיו שבורים יותר מכולם מההתרסקות של פריס סן ז'רמן מול ברצלונה היה מרקו וראטי. על פי דיווחים ברחבי אירופה הערב (שני), בעקבות ההדחה והפרסומים לפיהם יצא לחגוג בלילה עם בלס מטוידי, הקשר האיטלקי הנפלא שוקל, לראשונה, את המשך דרכו במועדון. המנהל הטכני פטריק קלייברט כבר שוחח עם וראטי וכמוהו גם הנשיא נאסר אל חלאיפי, שביקשו מכוכבם קצת סבלנות.

על פי "מונדו דפורטיבו", וראטי הודה בפני סוכניו כי יהיה מוכן להקשיב להצעות מקבוצות אחרות, ואחת הקבוצות הללו עשויות להיות ברצלונה עצמה. הקטלאנים עוקבים אחרי מעמדו של וראטי מקרוב, ועוד לפני הגומלין בין ברצלונה ופריס סן ז'רמן, אמר צ'אבי כי "וראטי יהיה החתמה אידיאלית עבור ברצלונה". לבארסה יהיה יתרון, כך לפי התקשורת הספרדית, משום שהאיטלקי ישמח מאוד לשחק עם אנדרס אינייסטה וליאונל מסי.

אחר כוכב פריס סן ז'רמן עוקבות גם יובנטוס, אינטר ובאיירן מינכן, שמחפשת אחר מחליף לצ'אבי אלונסו שיפרוש בסיום העונה.

שני שחקנים נוספים שהוזכרו היום כמועמדים לחזק את ברצלונה בעונה הבאה הם יוזואה קימיש, שלא צפוי לעזוב את באיירן מינכן, והקטור ביירין, שמקבל עדיפות על פני כל מגן אחר בשוק כרגע.

עוד בנושא:

שערוריית השיפוט החדשה של ריאל: נבאס היה צריך לקבל אדום?
בצרפת טוענים: השופט בברצלונה קילל את שחקני פריס סן ז'רמן
סרחיו ראמוס מלך מדריד: ריאל מדריד עלתה לפסגה בזכות 1:2 מול ריאל בטיס
פיקה: "כל אוהד ברצלונה היה מוכן לחתום על קאמבק מול פ.ס.ז' ואז הפסד ללה קורוניה"
העצומה לקיום משחק חוזר תופסת תאוצה
הפציעה ה"מסתורית" של ניימאר סביב התאריך הבעייתי

מרקו וראטי שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
כבר חושב על היום שאחרי? וראטי/רויטרס

אופ"א טרם קיבלה החלטה בנוגע לשופט המשחק בין ברצלונה לפריס סן ז'רמן (1:6), כך מדווחים בתקשורת בקטאלוניה. בספרד ממשיכים לעסוק במשחק הגדול, שבו בארסה ניצחה 1:6 בזכות מספר החלטות שנויות במחלוקת של השופט הגרמני דניז אייטקין. אחרי שבמספר כלי תקשורת מרכזיים דווח כי אופ"א החליטה להעניש את השופט על השגיאות שלו שלכאורה הכריעו את המשחק, "ספורט" הקטלאני מדווח שכל הדיווחים באירופה וברחבי העולם התבססו על ידיעה לא נכונה שהפיץ "מארקה" המדרידאי.

"בכל משחק אנחנו בוחנים את עבודת השופט על מנת להחליט לאילו משחקים לשבץ אותו בעתיד", אמר מקור באופ"א ל"ספורט", אבל משם להניח שננקוט אמצעים נגד שופט או שנעניש אותו יש הבדל גדול". בעיתון הקטלאני טוענים כי אופ"א כלל לא נוטה להתייחס לאירועים מעוררי מחלוקת של שופטים, או לשחרר הודעות לתקשורת בעניני שיפוט. "מבחינתנו המשחק בין ברצלונה לפריס סן ז'רמן נגמר עם סיומו", אמר הגורם מאופ"א.

כמו כן, ב"ספורט" התייחסו בהומור למחאה ולדרישה הציבורית למשחק חוזר, מחאה עליה חתמו רבבות רבות של אנשים. בעיתון הראו ששער הניצחון של דפורטיבו לה קורוניה אתמול (ראשון) על ברצלונה (1:2) הובקע מכדור קרן שלא היה, וזאת מאחר שטר סטגן לא נגע בכדור בטרם יצא החוצה. "האם גם עכשיו צריך לקיים משחק חוזר?", תהו בקטאלוניה. בנוסף הכותרת של "ספורט" לניצחון של ריאל מדריד הייתה "מתאו להוז וסרחיו ראמוס העניקו לריאל מדריד ניצחון", כשהכוונה היא לשופט המשחק, שלא העניק לקיילור נבאס כרטיס אדום על עבירה שביצע מחוץ לרחבה.

בנוגע לטענות אודות ניימאר, שנעדר מול דפורטיבו לה קורוניה בשל יום ההולדת של אחותו, המנהל המקצועי רוברטו פרננדס הצהיר היום: "ניי סבל מפציעה ולא התאמן היום. אני לא יודע אם יהיה כשיר לקראת ולנסיה, זה תלוי אם הוא יתאמן ביום חמישי ושישי. אין שום קונספירציה לגביו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא הייתה אמורה להישרק קרן? הכדור שהוביל לשער הניצחון של לה קורוניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בברצלונה התאכזבו מההפסד 2:1 ללה קורוניה, אבל עדיין אופטימיים, ובוודאי שלא מאבדים אמונה להמשך הליגה, בידיעה שהכל עדיין פתוח, ושתמיד יש סיכוי (מי יאמין אם לא הם?). לואיס אנריקה אמר על המשחק ועל ההכנות אליו: "רק מי שעבר את מה שאנחנו עברנו השבוע יכול להבין מה המשמעות שלה זה, אבל מקצוענים חייבים לדעת להתמודד עם מצבים כאלה. ידענו שיהיה קשה, אבל מה שקורה לפני משחק תמיד משפיע על המשחק שאחרי. עדיף להגיע למשחק כשאתה באופוריה מאשר פסימי. היינו בפוקוס, אבל עדיין הפסדנו".

גם ג'רארד פיקה שהקאמבק מול פ.ס.ז' גבה מחיר: "ככה זה בספורט, אנחנו לא מכונות, ואחרי המאמץ הגדול ביום רביעי היה לנו קשה להתחרות שוב. צריך לברך את דפורטיבו, הגיע להם לנצח... כל אוהד ברצלונה היה מוכן לחתום לפני המשחק על קאמבק מול פ.ס.ז' ואז להפסיד ללה קורוניה. נמשיך להיאבק עד לרגע האחרון, יש עדיין דרך ארוכה והרבה מאוד משחקים".

לואיס סוארס אמר בסיום: "נתנו להם להיכנס למשחק ליותר מדי דקות במחצית הראשונה, וככה זה בכדורגל, כשאתה נותן ליריב שלך יתרון, הוא תמיד מעניש אותך. אני לא חושב שהניצחון על פ.ס.ז' גבה מחיר, היו לנו מספיק ימים להתאושש. דפורטיבו נאבקת נגד הירידה, וידענו שיהיה קשה, אבל לא נפסיק להיאבק עד לרגע האחרון בליגה".

עדכון ראשון: 6:48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully