וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים המריאה לספרד: "משחק שמייצג את ירושלים וישראל"

12.3.2017 / 18:10

סטודמאייר דרוך לקראת המפגש הראשון מול ולנסיה בחצי גמר היורוקאפ, בשלישי: "הם קבוצה שונה מזו שפגשנו בתחילת העונה". הלפרין: "בסיום הסדרה באירופה נצטרך לעלות על הפרק גם את עניין הליגה"

one

לאחר שהפסידה אמש (שבת) במסגרת ליגת העל מול הפועל תל אביב, המריאה היום הפועל ירושלים לספרד, לקראת המשחק הראשון בחצי גמר היורוקאפ מול ולנסיה, משחק שייערך ביום שלישי הקרוב.

בשדה התעופה, רגע לפני ההמראה, אמר אמארה סטודמאייר: "יהיה משחק מאוד קשה. ולנסיה קבוצה טובה, שמשחקת מצוין לכל אורך העונה. אנחנו חייבים לבוא הכי מפוקסים ומוכנים כדי לנצח. המשחק מול הפועל תל אביב היה קריאת השכמה עבורנו. לא קיבלתי את ההפסד הזה טוב".

סטודמאייר הוסיף: "אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו. ולנסיה משחקת בצורה שונה ממה שהיא שיחקה מולנו במפגש הראשון העונה. היא השתפרה. אני מרגיש שכל עם ישראל מאחורינו. זה משחק שמייצג גם את ירושלים וגם את ישראל ואנחנו מודעים לכך. המאמן יכין אותנו היטב, כולם מבינים את החשיבות וכולם יהיו מוכנים".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 70:83 את הפועל ירושלים
סימונה פיאניג'אני: "חייבים לשחק טוב יותר", רמי הדר מאושר
הפועל ירושלים: ההנהלה מתחילה לדאוג מהיכולת בליגת העל
ספרד: יריבת הפועל ירושלים ולנסיה הביסה 86:101 את פואנלברדה

אמארה סטודמאייר הפועל ירושלים. ברני ארדוב
עם ישראל מאחוריו? סטודמאייר/ברני ארדוב

יותם הלפרין אמר לקראת המשחק: "אנחנו בשלבי ההכרעה ועבדנו קשה מאוד בשביל להגיע לכאן. לדעתי ולנסיה הקבוצה הכי טובה ביורוקאפ ואנחנו מגיעים כאנדרדוג. נצטרך לנווט את זה לכיוון שלנו. זו יכולה להיות סדרה ארוכה או קצרה, נעשה את המקסימום כדי לצאת משם עם ניצחון. אסור לעשות טעויות מול ולנסיה, כי משלמים על זה. ראינו את זה גם בסדרה שלהם מול חימקי. ננסה לשלוט, הלחץ יהיה עליהם ואסור לתת להם לברוח".

על ההפסד אתמול אמר הגארד: "זה לא היה נעים ולא משהו שצריך לקרות, אבל כרגע זה לא רלוונטי, כי אנחנו בפני שבוע קריטי. בסיום הסדרה באירופה נצטרך לעלות על הפרק גם את עניין הליגה, כי המצב שלנו לא מזהיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אבירם זליקוביץ' הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אבירם זליקוביץ' יתרום לאדומים?/ברני ארדוב
קרטיס ג'רלס עם טרנס קינסי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
קינסי וג'רלס דרוכים/ברני ארדוב
מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. ברני ארדוב
יתפנו לליגה אחרי אירופה. פיאניג'אני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully