וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ההנהלה מתחילה לדאוג מהיכולת בליגת העל

12.3.2017 / 8:57

סימונה פיאניג'אני זעם על השיפוט אחרי שקבוצתו ספגה הפסד ליגה עשירי, רגע לפני ולנסיה. ראשי האדומים כבר מודים: "אסור שנפסיד כל כך הרבה בליגה", מרסלו ניקולה: "אין שום קשר לפציעות"

one

בעוד הפועל ירושלים ממשיכה להתקדם שלב אחרי שלב ביורוקאפ, מצבה בליגת העל בכי רע. אמש (שבת) ספגו האדומים הפסד ליגה עשירי העונה, אחרי שנכנעו להפועל תל אביב בדרייב אין (83:70). כעת גם ראשי הקבוצה מודים: "אנחנו לא צריכים לספוג כל כך הרבה הפסדים בליגה".

טרוויס פיטרסון, שקיבל חמש נקודות ב-15 דקות, ניתח את ההפסד: "אולי לא היינו מרוכזים מספיק, הפועל תל אביב הייתה יותר אגרסיבית. נהיה חייבים להיות מוכנים למשחק מול ולנסיה, וברור שנצטרך לשחק טוב יותר".

ירושלים הביעה חוסר שביעות רצון מהשיפוט, ונראה כי מה שהיה נחלתו של אמארה סטודמאייר בלבד עד לא מזמן הפך כעת לתופעה כוללת בירושלים. מיד בתום המשחק ניגש סימונה פיאניג'אני לחדר השופט והתלונן, ואף המשיך לשוחח על כך עם אנשי הקבוצה זמן רב אחרי שהמשחק נגמר.

עוד בנושא:

לפני ולנסיה: הפועל ירושלים הפסידה 83:70 להפועל תל אביב
סימונה פיאניג'אני: "חייבים לשחק טוב יותר", רמי הדר מאושר
ובספרד: ולנסיה הביסה את פואנלברדה לפני משחק 1 בחצי הגמר

סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים. קובי אליהו
זעם על השופטים. פיאניג'אני/קובי אליהו

לתקשורת אמר פיאניג'אני כי "המטרה שלנו היא להגיע לפיינל פור בליגת העל, ואם השחקנים שלנו יגיעו בריאים, אז אנחנו נהיה במצב טוב יותר. יש לנו יותר בעיות בליגה מאשר באירופה. להפועל תל אביב היה יותר רצון לשחק את המשחק הזה".

מרסלו ניקולה אינו מוכן להשתמש במשחקים הקרובים במסגרת היורוקאפ כתירוץ. "זה לא קשור לאירופה או לפציעות, אנחנו מגיעים מוכנים לכל משחק, הפועל תל אביב שיחקה פיזי מאוד והייתה טובה מאיתנו. לא הצלחנו לשחק כמו שאנחנו רגילים", אמר עוזר המאמן לוואלה! ספורט.

ירושלים תצא היום בצהריים לספרד לקראת חצי גמר היורוקאפ, כשמאחורי הקלעים ממשיך המאמן להלין על הפציעות בקבוצה. בר טימור חזר למגרשים, אולם יותם הלפרין לא התאמן באופן סדיר השבוע עקב כאבים מתמשכים ברגל, כשלא מעט שחקנים סוחבים פציעות קלות. "יש שחקנים פצועים, ולנסיה יריבה קשה, אבל במעמד כזה חייבים לתת הכל ולהתעלות וכולם מודעים לזה",סיכמו בהפועל.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully