וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר מחצה את אטאלנטה 1:7, רומא חזרה למקום השני

איקרדי כבש שלושער, באנגה הגדיל עם שלושער ראשון בקריירה וגם שני בישולים, והנראזורי התעללו בהפתעת העונה בדרך למקום הרביעי. 0:3 לרומא בפאלרמו, 0:3 לנאפולי על קרוטונה

אבר באנגה שחקן אינטר (מימין) עם מאורו איקרדי, כריסטיאן אנסלדי. GettyImages
שלושער ראשון בקריירה. אבר באנגה/GettyImages

אינטר סיפקה הערב (ראשון) את אחת מתוצאות השנה באיטליה, כשהתעללה באטאלנטה עם 1:7 ביתי ועלתה על חשבונה למקום הרביעי בטבלה. מאורו איקרדי ואבר באנגה הארגנטינאים כבשו שלושער כל אחד. נאפולי עלתה למקום השני עם 0:3 על קרוטונה, אבל אחרי כמה שעות רומא שוב חלפה על פניה עם 0:3 בפאלרמו. ניצחונות קלים גם לקייבו ואודינזה, פיורנטינה השיגה 0:1 דרמטי מול קליארי.

מאורו איקרדי אינטר. GettyImages
הגיע ל-20 שערי ליגה. מאורו איקרדי/GettyImages

אינטר - אטאלנטה 1:7

וואו, איזו תוצאה בסן סירו. הקבוצה המפתיעה מברגמו הגיעה אחרי שבעה משחקים ללא הפסד, במהלכם ספגה שני שערים בלבד. והנה, בדרבי הכחול-שחור של הליגה האיטלקית, היא ספגה תבוסה כואבת שאפשרה לאינטר לחלוף על פניה ולדלג למקום הרביעי. כבר בדקה ה-26 התוצאה הייתה 0:3 למארחת, כשמאורו איקרדי הארגנטינאי הרשית שלוש פעמים (17, 23 בפנדל ו-26), הגיע ל-20 שערי ליגה והפך לכובש השלושער הכי מהיר של אינטר בליגה מאז בניטו לורנצי באוקטובר 1947. בן ארצו אבר באנגה, שבישל את השער השלישי, חש קנאה והגיב עם שלושער משלו, לראשונה בקריירה. באנגה כבש בדקות 31 ו-34 אחרי הכנות של אנטוניו קנדרבה, וקינח עם כדור חופשי בדקה ה-67. בתווך גם רוברטו גליארדיני הרשית בדקה ה-52 מול הקבוצה ממנה הגיעה בינואר, עם בישול שני של באנגה, כשעל השער המצמק של אטאלנטה היה חתום רמו פרוילר (42). אטאלנטה ספגה לראשונה בתולדותיה חמישייה כבר במחצית, אינטר עם 12 שערים בשני משחקיה האחרונים. איקרדי ובאנגה, אגב, הם צמדה שחקנים הראשון שכובש שלושער באותו משחק עבור אינטר מאז ספטמבר 1933, אז עשו זאת מיאצה ודמריה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סטפן אל שעראווי שחקן רומא חוגג. GettyImages
שער ראשון ב-2017. סטפן אל שעראווי/GettyImages

פאלרמו - רומא 3:0

הג'אלורוסי קטעו רצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות, חזרו למקום השני וכעת יכולים להתרכז בגומלין מול ליון בשמינית גמר ליגת האלופות, בו ינסו לחזור מפיגור 4:2. לוצ'יאנו ספאלטי ביצע שישה שינויים בהרכב לעומת זה שהפסיד בצרפת, ושניים מהם העניקו לו את השער הראשון. קלמון גרנייה, המושאל מליון, הקפיץ לרחבה בדקה ה-22 וסטפן אל שעראווי התגנב מאחורי הבלמים ובעט בין רגליו של השוער. שער ליגה ראשון של החלוץ ב-2017 ורביעי בסך הכול העונה. פאלרמו, עם הנשיא החדש פול בקאליני שראה מהיציע שער של איליה נסטורובסקי נפסל בדקה החמישית, לא מצאה דרך לחזור ובדקה ה-76 ספגה את השני מרגלי אדין דז'קו, שנכנס 12 דקות קודם לכן ונהנה מבישול נהדר של ראג'ה נאינגולן בדרך לשער הליגה ה-20 שלו העונה. ברונו פרס חתם בתוספת הזמן.

פול בקאליני הנשיא החדש של פאלרמו עם בת זוגו ביציע. GettyImages
גם הנשיא החדש לא עזר לפאלרמו. פול בקאליני עם בת זוגו ביציע/GettyImages

נאפולי - קרוטונה 0:3

אחרי ההדחה מליגת האלופות בידי ריאל מדריד, נאפולי הוציאה חלק מהתסכול שלה על המדורגת לפני אחרונה. לורנצו אינסינייה סחט פנדל ודייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-32, דריס מרטנס נכנס מהספסל וכבש בפנדל נוסף בדקה ה-66 את שערו ה-19 העונה, ואינסינייה השלים צמד אחרי אסיסט יפה של ז'ורז'יניו בדקה ה-70. נאפולי קפצה זמנית למקום השני.

לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי. GettyImages
צמד אחרי ריאל. לורנצו אינסינייה/GettyImages

משחקים נוספים

פסקארה - אודינזה 3:1
לפסקארה: סולי מונטארי (83). לאודינזה: דובאן ספאטה (20), יקוב ינקטו (51), סיריל תרו (55)

קייבו - אמפולי 0:4
לקייבו: רוברטו אינגלזה (22), סרג'יו פליסייר (40), ואלטר בירסה (75), בושטיאן צסאר (89)

פיורנטינה - קליארי 0:1
לפיורנטינה: ניקולה קאליניץ' (90+2)

ססואולו - בולוניה 1:0
לבולוניה: מתיאה דסטרו (58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully