וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קליבלנד רוצה לצרף פורוורד התקפי, עומרי כספי על הכוונת

לקאבס יש שתי משבצות פנויות בסגל, ובנוסף ללארי סנדרס שאמור לחתום, גם מועמדותו של הישראלי שכבר שיחק בקבוצה נשקלת. וגם: "העונה הכי מוזרה" של לברון, והתגובה של קר לסערת איגודלה

עומרי כספי. GettyImages
שוב באוהיו? כספי/GettyImages

שוק השחקנים החופשיים ב-NBA נותר דליל במיוחד, ונדמה שעומרי כספי עשוי להיות אחד המרוויחים העיקריים מכך. הישראלי נשאר אחד השחקנים היותר בכירים שנמצאים בשוק כרגע, בשלב בו קבוצות רבות סובלות מפציעות ומחפשות שחקנים שיעבו את הסגל, כשהפלייאוף כבר נמצא בפתח. על פי דיווח באתר Fansided, אחת הקבוצות הללו היא לא אחרת מאשר האלופה קליבלנד, לה שתי משבצות פנויות בסגל אחרי שחרורו של אנדרו בוגוט הפצוע.

על פי רוב נראה שהקאבס ינסו להחתים על חשבונו של הסנטר האוסטרלי שחקן פנים, כשהשם החם הוא לארי סנדרס, שלא שיחק כדורסל מקצועני מאז דצמבר 2014. אמש, עוד לפני הניצחון 104:116 על אורלנדו, התייחס לברון ג'יימס לאפשרות שסנדרס יוחתם. "נראה שלארי מחפש הזדמנות נוספת ב-NBA ואני מקווה שאנחנו נהיה אלה שניתן לו אותה", אמר. "למה לא, בעצם? לכל אחד מגיעה הזדמנות נוספת, ונראה שהוא נחוש לחזור למשחק שהוא אוהב. אף פעם אי אפשר לדעת כמה אפשר להוציא משחקן שלא שיחק כל כך הרבה זמן, אבל הייתי שמח שננסה את זה. כשהוא היה שחקן פעיל הוא היה גבוה אתלטי עם יכולת חסימה נהדרת, אני בטוח שהוא יכול לעזור לנו".

עוד בנושא:
סן אנטוניו הביסה את גולדן סטייט ללא הכוכבים, הקאבס חזרו לנצח
"עומרי כספי יחזור לפעילות עוד שבוע, מספר קבוצות פלייאוף כבר גיששו"
סן אנטוניו הודיעה: אולדריג' ייעדר עד הודעה חדשה בגלל בעיות בלב

שחקני קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס, דרון וויליאמס. AP
"עונה מוזרה". לברון/AP

למרות דבריו של לברון, לא בטוח שהקאבס ששים להחתים דווקא את סנדרס. בריאן ווינדהורסט מ-ESPN פרסם שסנדרס הוא רק אחד מבין כמה מועמדים. אם כספי אכן מועמד, אולי זה בזכות ההיכרות המוקדמת שלו עם קליבלנד, במדיה שיחק בין 2011 ל-2013 (לא בהצלחה רבה וללא יותר מדי קרדיט, יש לומר). אמש פורסם מאמר דעה באתר Fansided בו ניתן הסבר מדוע הקאבס מביעים עניין בכספי. "הוא יכול לתרום הרבה יותר מדיאנדרה ליגינס, שהפך לפיסה מיותרת בסגל. מאז שדרון וויליאמס הגיע אימן שאמפרט מתמקד במטלות ההגנתיות, ואין צורך בעוד גארד הגנתי כמו ליגינס. לכן כספי יכול להוסיף עומק התקפי לקבוצה במקום שחסר לה, כי עמדות הפורוורד של הקאבס לא משופעות בקלעים טובים מבחוץ - זו אף פעם לא היתה כוס התה של לברון, וגם ריצ'רד ג'פרסון מדייק באחוזים הכי נמוכים שלו מזה חמש שנים", נכתב. "לכספי יש את המידות המושלמות בשביל פורוורד, יש לו אתלטיות סבירה וקליעה מצוינת, שתבוא לידי ביטוי בקבוצה שמרווחת את המשחק כמו קליבלנד".

עם או בלי כספי, קליבלנד ממשיכה להציג תנודות די קיצוניות ביכולת. הלילה הם ניצחו 104:116 את אורלנדו וקטעו רצף של שלושה הפסדים, כשלברון ג'יימס רושם עוד טריפל דאבל עם 24 נקודות, 13 אסיסטים ו-12 ריבאונדים. "זאת עונה מוזרה, אולי הכי מוזרה שלי בקריירה", אמר ג'יימס בסיום. "אנחנו עדיין מנסים למצוא את הכימיה שלנו בתוך חדר ההלבשה, למרות שהעונה הסדירה תכף מסתיימת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, דריימונד גרין. AP
יחזרו עם כוחות מחודשים? קרי וגרין/AP

המשחק המרכזי של הלילה אמור היה להיות סן אנטוניו - גולדן סטייט, אבל אחד המשחקים המרתקים של העונה הסדירה על הנייר הפך למפגש מנומנם בין שחקני הספסל, אחרי שכל הכוכבים נעדרו. גרג פופוביץ' נאלץ להסתדר ללא קוואי לאונרד, למרקוס אולדריג' וטוני פארקר הפצועים, בעוד סטיב קר בחר על דעת עצמו, בשל לוח הזמנים הצפוף (הווריירס שיחקו שמונה משחקים ב-13 ימים), לתת מנוחה לסטף קרי, קליי תומפסון, דריימונד גרין ואנדרה איגודאלה. "בכנות, אני מצטער עבור כל האוהדים שקנו כרטיס כדי לראות את סטף, קליי או דריימונד, אבל אני חייב לחשוב על טובת הקבוצה שלי. השחקנים שלי מותשים בשבועות האחרונים, ובאמת היינו זקוקים למנוחה הזאת", אמר סטיב קר. מאט בארנס הוסיף ש"אנחנו מתנצלים, אבל את הכוכבים שלנו תראו כשבאמת יהיה על מה לשחק".

עוד לפני המשחק, סטיב קר התייחס להתבטאויות השנויות במחלוקת של אנדרה איגודאלה אחרי ההפסד למינסוטה. איגי נשאל מדוע קר החליט לתת לו ולשאר הכוכבים מנוחה מול סן אנטוניו, והשיב ש"אין לי מושג, אבל אני עושה מה שהמאסטר אומר", באמירה שהתפרשה כביקורת על גזענות מצד המאמן. קר הכחיש את זה וטען כי דבריו של איגודאלה הוצאו מהקשרם. "הוא לכם בתקשורת את מה שהוא עושה תמיד. אנדרה הוא אחד האנשים האלה שאוהבים לומר דברים מסתוריים, להתבדח בצורה שלא כולם מבינים. לכן לא נעלבתי משום דבר שאמר, ולא לקחתי את זה ברצינות", אמר קר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully