וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר גינת: "עושה עונה טובה, מקווה שארז יזמין אותי לנבחרת ישראל"

12.3.2017 / 8:50

אחרי המשחק הנהדר נגד הפועל ירושלים, הפורוורד הצעיר, שדוהר לתואר תגלית העונה, חולם על נבחרת ישראל ומסביר את הסיבות לניצחון המפתיע: "יש לנו חדר הלבשה מצוין. כל אחד היה צריך לתת יותר"

one

הנדנדה שמאפיינת את העונה של הפועל תל אביב המשיכה גם אמש (שבת) כשהקבוצה של רמי הדר הפתיעה בביתה את הפועל ירושלים 70:83, וסיימה את הסיבוב השני במאזן מאוזן - 11 ניצחונות ו-11 הפסדים. האדומים הגיעו להתמודדות בסגל חסר במיוחד, ללא אלנדו טאקר שצפוי להיעדר גם במשחק הבא בשל שבר בארובת העין, וללא דרל וויליאמס שלא התאושש עדיין מהפציעה במפשעה. למרות זאת, הציגה הקבוצה הגנת ברזל ואמללה את היריבה מהבירה.

המצטיין של המשחק היה תומר גינת שרשם שיאי קריירה של 23 נקודות ו-12 ריבאונדים. "כל אחד היה צריך לתת יותר, הרגשנו שהיינו יכולים לעשות תוצאות טובות יותר נגד חולון ואשדוד, הרגשתי טוב עם הקהל והאווירה, שמח שעזרתי לקבוצה לנצח", אמר גינת והתייחס ליכולת שלו, "אני פשוט עושה מה שרמי מבקש ממני, עולה על המגרש ועושה מה שמבקשים, שמח שזה נראה יותר טוב. יש משחקים יותר טובים ופחות טובים, הפעם ספציפית הרגשתי טוב, זה יכול להיות בגלל הפציעה של אלנאדו או דרל, אני מרגיש שכשאני פותח משחקים טוב, אני מרגיש יותר טוב בהמשך המשחק. נכנסתי טוב למשחק הזה". הפורוורד התייחס לכך שהקבוצה לא נשברה אחרי ההפסד הקשה לאשדוד בשבוע שעבר, והחמיא לנסיעה שערכה הקבוצה לעין גדי במסגרת פעילות מנהלת הליגה ומפעל הפיס: "יש לנו חדר הלבשה מצוין, מאוד כיף לנו אחד עם השני, זאת אחת הסיבות שנראינו ככה. הנסיעה לעין גדי עשתה לנו טוב".

עוד בנושא

רמי הדר: "זה ניצחון של השחקנים, לא שלי"
הפועל תל אביב ניצחה 70:83 את הפועל ירושלים

שחקני הפועל תל אביב תומר גינת, מארק ליונס. מגד גוזני
שחקני הפועל תל אביב תומר גינת, מארק ליונס/מגד גוזני

גינת בן ה-22 הוא מועמד בכיר לזכייה בתואר תגלית העונה, ועשוי לקבל זימון לסגל הרחב של נבחרת ישראל. "אני חושב שאני עובד מאוד קשה, עד עכשיו אני עושה עונה טובה, יכול להיות יותר טוב. אני עד עכשיו משחק טוב, צריך להמשיך ככה, לתת פוש קדימה. מכיר את ארז מהנבחרת הצעירה, אני מקווה שהוא יזמין אותי, אני אעשה הכי טוב שאני יכול".

האדומים יגלו את מי יפגשו במחזור שיפתח את הסיבוב השלישי. ניצחון של עירוני נהריה על גלבוע/גליל ישלח אותם אל המקום השישי, ואל מפגש נגד מכבי קרית גת בדרייב אין. הפסד של נהריה, בתוספת ניצחונות של מכבי חיפה על הפועל אילת ושל מכבי תל אביב על מכבי ראשון לציון יסדר להפועל דרבי ביד אליהו כבר בשבוע הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
  • עוד באותו נושא:
  • תומר גינת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully