וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסיו איחר והודח מסגל מ.ס. אשדוד, רוני אוואט: "עשינו צעד חשוב"

11.3.2017 / 20:10

החלוץ איחר להתכנסות והודח על ידי רן בן שמעון, העוזר חגג את ה-0:1 על מכבי פתח תקוה: "באנו צנועים". ביטון: "בקושי היה לי אוויר בגול". רפואה: "יכול להיות שאנחנו מרגישים טוב מדי"

לוסיו שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
לא מרוצה. לוסיו/לירון מולדובן

כשעה לפני שריקת הפתיחה למשחק החוץ של מ.ס. אשדוד במושבה הערב (שבת) מול מכבי פתח תקוה, הודח החלוץ לוסיו מהסגל. הברזילאי ביקש לא לנסוע עם הקבוצה מאשדוד אלא להגיע ישירות לאצטדיון, וקיבל אישור להגיע ב-16:15. אלא שלוסיו איחר ב-10 דקות להתכנסות והמאמן רן בן שמעון החליט בו במקום להוציאו מהסגל. אשדוד נותרה אם כך ללא חלוץ טבעי על הספסל (סנדרו גוטאל לא בסגל, דולי מנגה שאותו מתכוון בן שמעון לתפקד בחוד נעדר גם הוא בגלל פציעה) ורק שישה שחקנים מחליפים במקום שבעה.

הדבר הזה מצטרף למתיחות הקיימת בין לוסיו למאמן. החלוץ שהגיע מהפועל באר שבע משוכנע שהוא צריך לפתוח באופן קבוע, ללא מתחרים, ולא אהב את העובדה שאפילו לא שותף כמחליף שלישי במחזור הקודם נגד קבוצתו לשעבר.

כזכור, רק אתמול פרסמנו שאשדוד הגיעה לסיכום על שחרורו של הקשר הברזילאי וויגור שיעזוב מחר את הארץ. גם הדבר הזה לא מצא חן בעיני לוסיו, שהכיר את וויגור ושיחק איתו בברזיל, וקיווה כי ימשיך איתו באשדוד עד סיום העונה.

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
אכזבה גדולה. רפואה/מגד גוזני

והיה גם משחק, ובו אשדוד ניצחה 0:1 משער דרמטי ויפה של דן ביטון (88). "כשאתה בא רגע לפני פלייאוף תחתון, ברור שכל נקודה היא משמעותית", אמר רוני אוואט, ששוב עמד על הקווים. "לא הרבה אנשים נתנו לנו צ'אנס בארבעת המשחקים האחרונים, שאלו מאיפה ניקח נקודות, לקחנו 7 מ-12. יש פה חבר'ה גברים, זה ניצחון במגרש קשה נגד קבוצה מצוינת. אנחנו שמחים, מאושרים, יש פה משפחה גדולה וטובה. הקרדיט מגיע לכולם ועשינו חג שמח מאוד גם לג'קי. עשינו צעד חשוב מאוד היום, למרות משחק לא הכי טוב. מכבי פתח תקוה באה במומנטמום מצוין, היא באה עם הרבה ביטחון ושידרה שהיא באה למשחק הכי חשוב שלה העונה. באנו צנועים, רן הכין את הקבוצה לפרטי פרטים והשחקנים הביאו את זה לידי ביטוי. זה 0:1 קטן, אבל מה-זה משמעותי".

כובש השער דן ביטון הוסיף: "אני שמח שיצא לי לכבוש את שער הניצחון אבל לכל הקבוצה מגיע קרדיט. בקושי היה לי אוויר, קיבלתי כדור ולא חשבתי בכלל, ראיתי את הפינה הרחוקה ואמרתי מה שיהיה יהיה. לרן בן שמעון מגיע מלוא הקרדיט, הוא מכין אותנו הכי טוב שאפשר. יש פה שחקנים באמת כשרוניים, אני מקווה שבמשחקים הבאים נציג יכולת טובה יותר".

מנגד, המאמן המפסיד קובי רפואה סיכם: "לא היינו ראשונים לכל כדור. במחצית השנייה השתפרנו, שלטנו וספגנו מחצי-מתפרצת. כדי לנצח משחקים אנחנו צריכים להיות יותר אגרסיביים, עשינו את זה במחצית השנייה וזה היה מאוחר מדי. רוב הקבוצות מסתגרות מולנו וזה לגיטימי. יכול להיות שאנחנו מרגישים טוב מדי, כל השבוע עבדנו על הקטע המנטלי, כנראה שאנחנו צריכים לעבוד יותר קשה. מבחינתנו זה הפסד כואב, אבל ממשיכים קדימה. נסתכל על עצמנו ולא נחכה שקבוצה אחרת תעשה עבורנו את העבודה".

עדכון ראשון: 17:35

עוד באותו נושא

ליגת העל: מ.ס אשדוד ניצחה את מכבי פתח תקוה 0:1 בחוץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully