וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: וויגור שוחרר, קינדה הזמין את השחקנים לארוחה

10.3.2017 / 13:50

הקשר הברזילאי יעזוב ביום ראשון אחרי שלא השתלב וגם נפצע במשחק הגביע. הקשר מימן את ארוחת הבוקר אחרי שנענש בעקבות איחור לאחד מאימוני הקבוצה. דין דוד יפתח מול מכבי פתח תקוה

גדי קינדה שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
הזמין את הקבוצה לארוחה. קינדה/לירון מולדובן

מ.ס. אשדוד והקשר הברזילאי וויגור נפרדים. ביום ראשון יעזוב השחקן את ישראל אחרי שאשדוד הגיעה איתו לסיכום על התרת חוזהו. השחקן לא השתלב בשורות הקבוצה ובמשחק הגביע האחרון מול בני יהודה הוא גם נפצע ומאז לא חזר לפעילות. וויגור ינסה למצוא לעצמו קבוצה בברזיל ולכן באשדוד גם החליטו לחתוך את העניין כבר עכשיו על מנת לא לפגוע בסיכוייו לחתום בקבוצה חדשה במדינתו.

השחקן שייך לקאפאואריאנו, הקבוצה ממנה הגיע ז'ארז'יניו, אבל בעונה האחרונה הוא היה מושאל לס.א.ב. במדיה שיחק עם החלוץ הברזילאי לוסיו שעבר גם הוא מבאר שבע לאשדוד. לפני שנתיים כשהיה בן 19 השחקן נרכש על ידי אנדרלכט, אבל לבסוף העדיף לחזור לברזיל.

בתוך כך, קשר הנבחרת גדי קינדה הזמין היום את כל השחקנים לארוחת בוקר על חשבונו אחרי שנענש עקב איחור לאחד מאימוני הקבוצה. ארוחת הבוקר הובאה למועדון וקינדה יממן אותה ממשכורתו. דין דוד ימשיך לפתוח בחוד לפני לוסיו במשחק מול מכבי פתח תקוה מחר (18:00, ערוץ הספורט).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully