וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: דיבאלה העניק ליובנטוס ניצחון דרמטי על מילאן בדקה ה-97

הארגנטינאי ניצל פנדל מפוקפק אחרי נגיעת יד של דה שיליו כדי לקבוע 1:2 דרמטי לגברת הזקנה, שפתחה פער של 11 נקודות בפסגה. בנעטיה כבש ראשון (30), קרלוס באקה השווה זמנית (43). 0:1 לסמפדוריה על גנואה בדרבי

שחקני יובנטוס מהדי בנעטיה, פאולו דיבאלה חוגגים. רויטרס
הכי מתוק שיש. דיבאלה ובנעטיה חוגגים/רויטרס

המחזור ה-28 בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שישי) עם משחק מרתק בין יובנטוס למילאן, שקיים וגם הבטיח, עם 1:2 דרמטי לזכות הגברת הזקנה, שפתחה פער של 11 נקודות בפסגה, בדרך הבטוחה לאליפות קלילה נוספת.

גם הצגה עילאית של ג'אלואיג' דונארומה בין הקורות לא מנעה מהרוסונרי הפסד כואב ואכזרי, שמותיר אותם במקום השביעי בלבד עם 50 נקודות. המשחק התנהל בשליטה של הביאנקונרי מהדקה הראשונה, ואחרי 30 דקות הם באו על שכרם, כשמהדי בנעטיה, דווקא הוא מכולם, סיים מהלך קבוצתי נאה עם פצצה לרשת מ-10 מטרים, כשהוא בלתי מכוסה. מילאן לא אמרה נואש והצליחה להשוות בהתקפה מתפרצת די נדירה במחצית הראשונה, כשג'רארד דאולופאו במבצע יחיד פרץ באגף, השאיר כדור עומק לקרלוס באקה, שבעט בין רגליו של בופון לרשת ממש בסמוך להפסקה.

המחצית השנייה היתה כל כולה ג'אנלואיג'י דונארומה: ילד הפלא סיפק שלל הצלות לבעיטות של היגואין ושאר שחקני ההתקפה של יובה, אבל חוסר המזל של הרוסונרי נמשך, כשהשופט הצביע על הנקודה הלבנה עמוק בתוך תוספת הזמן, בדקה ה-97, אחרי נגיעת יד גבולית של מתאו דה שיליו. פאולו דיבאלה לקח את הפנדל ובעט מכל הלב לפינה, כשדונארומה כמעט הודף גם את זה.

* ביום שבת, ניצחה ספמדוריה 0:1 את גנואה בדרבי הלוהט. לואיס מוריאל כבש את שער הניצחון בדקה ה-71.

שוער מילאן ג'אנלואיג'י דונארומה. GettyImages
כמה חבל. דונארומה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully