וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד פנתה למונצ'י: "פלורנטינו פרס אובססיבי לגביו"

באלופת אירופה מעוניינים במנהל המקצועי של סביליה, שזכה להתעניינות מצד ברצלונה לקראת העונה הבאה. ריאל מוכנה לשלם 10 מיליון כדי להתיר את חוזהו בסביליה, סמפאולי יכריע?

one

בווידאו: ריאל מדריד מביסה את אייבר

האם ריאל מדריד בדרך למחטף מתחת לאף של ברצלונה? על פי התקשורת בבירת ספרד היום (חמישי) עולה שכן. על פי הדיווח עולה כי אלופת אירופה פנתה למנהל המקצועי של סביליה, מונצ'י, כדי לצרף אותו לקראת העונה הבאה.

עוד בנושא:

צפו בבלאגן בפריס: טיאגו מוטה דרס ופצע אוהד מתוסכל, שאושפז בביה"ח
פחות כמות, יותר איכות: גיבורי הקאמבק הנדיר של ברצלונה
ברצלונה לא נרגעת: "גברים, נשים, ילדים, אף אחד לא ישכח את זה לעולם"

מונצ'י. AP
מבוקש. מונצ'י/AP

בספרד טוענים כי פלורנטינו פרס אובססיבי לגבי מונצ'י, שנחשב למנהל המקצועי הטוב ביותר בעולם ואחראי על תור הזהב של הקבוצה האנדלוסית. רמון רודריגס ורדיחאו, שזכה לכינוי מונצ'י, שקל לעזוב את מחזיקת הליגה האירופית בתחילת העונה אולם הוא שוכנע להישאר והצליח להוביל את סביליה לעונה נהדרת עם חורחה סמפאולי. הוא החל את דרכו בסביליה בשנת 2000 ומאז היה אחראי על חזרתה של הקבוצה לליגה הבכירה. בתקופתו כמנהל המקצועי הוא חתום על הפיכתה של סביליה לאחד מהמועדונים המרוויחים באירופה עם עסקאות ענק כמו חוסה אנטוניו רייס, ז'וליו באפטיסטה, סרחיו ראמוס, דני אלבס, אלברו נגרדו, חסוס נבאס, אלברטו מורנו, קרלוס באקה, אלש וידאל ואיבן ראקיטיץ'.

ההצלחה של המאמן הארגנטינאי והיחסים הקרובים עם ליאונל מסי הפכו אותו למועמד הבכיר לרשת את לואיס אנריקה בעונה הבאה. בתקשורת באנדלוסיה מיהרו לדווח כי סמפאולי כבר העביר מסר ברור למונצ'י כי הוא ישמח לשתף איתו פעולה בשנה הבאה בקאמפ נואו.

זינדין זידאן עם פלורנטינו פרס בהצגתו כמאמן ריאל מדריד. GettyImages
אובססיבי. פלורנטינו פרס עם זינדין זידאן/GettyImages

כעת, נשיא ריאל מפעיל מכבש לחצים על מנת לאייש את עמדת המנהל המקצועי, תפקיד אותו מילא בעבר המאמן המכהן זינדין זידאן, רק עם תואר שתואר על ידי פרס כ-'יועץ לנשיא'. סעיף השחרור של מונצ'י מסביליה מוערך בעשרה מיליון יורו, והוא עשוי לחפש אתגר חדש בקיץ, בייחוד עם סמפאולי יבחר לעזוב לטובת ברצלונה.

עמדת המנהל המקצועי בריאל אינה מאוישת מאז סיום דרכו של מיגל פארדזה, ב-2013 עם סיום דרכו של ז'וזה מוריניו. לעומת זאת, רוברטו פרננדס מחזיק בתפקיד בברצלונה. אולם הרצון של חלק מחברי ההנהלה צרף את סמפאולי בעונה הבאה, עשוי לגרום להם לשלם את סעיף השחרור של מונצ'י (בסך הכל 12 מיליון יורו עבור השניים) כדי לבנות צוות מקצועי חדש, בייחוד אחרי הביקורת הקשה שהועברה על פרננדס בנוגע לרכש בקיץ האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully