וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים הבלם: "מגיע לי להיות בנבחרת, רוצה להיות כאן עד שאפרוש"

9.3.2017 / 10:35

בלם מכבי תל אביב הצהיר לקראת מחזור הנעילה של הליגה הסדירה מול הפועל חיפה (ראשון, 20:15, ספורט 1): "מאמין שהמטרה שלי ושל המועדון היא להמשיך". וידיגאל: "לא ראיתי את ברצלונה"

מכבי תל אביב תנעל את הליגה הסדירה ביום ראשון (20:15, ספורט 1) מול הפועל חיפה, בתקווה להמשיך את המרדף אחרי הפועל באר שבע. הצהובים נמצאים ברצף נהדר מאז סיום דרכו של שוטה ארבלדזה וניצחון במחזור ה-26 ימחק את הפער מהאלופה, עד המשחק שלה ביום שני מול בית"ר ירושלים. מי שייעדר מול הפועל חיפה הוא טל בן חיים החלוץ, שספג כרטיס צהוב חמישי העונה במהלך ה-1:2 מול הפועל אשקלון. לקראת המשחק קיימה היום (חמישי) מכבי תל אביב מסיבת עיתונאים.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב לא מאושרת ממשחק ההכנה של הנבחרת

מאמן מכבי תל אביב ליטו וידיגאל. קובי אליהו
ימשיך לנצח? וידיגאל/קובי אליהו

וידיגאל פתח את מסיבת העיתונאים: "לא ראיתי את המשחק של ברצלונה מול פריס סן ז'רמן, עבדתי עם הצוות שלי כדי להכין את הקבוצה לקראת הפועל חיפה. אייל גולסה וארון שיונפלד עדיין לא כשירים, הם עובדים עם הצוות הרפואי כדי להיות כשירים במהירות".

חסרונו של בן חיים החלוץ: "מהיום הראשון אמרתי שהדבר החשוב ביותר הוא הקבוצה. אם כל שחקני הקבוצה יתנו את הכל עבור הקבוצה, אז נדע להתמודד גם עם חסרונות".

"יש לנו חמישה ניצחונות ברציפות", הוסיף המאמן: "אני רוצה שנמשיך לצבור נקודות. אנחנו מתרכזים במשחק מול הפועל חיפה ולא חושבים על הפועל באר שבע. אין משחק שחשוב יותר מהמשחק הבא. אני לא חושב על היריבה שלנו על התואר, אלא על היריבה שלנו במשחק הקרוב. לא הייתי מרוצה מול הפועל אשקלון".

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. לירון מולדובן
יגיע לנבחרת? טל בן חיים הבלם/לירון מולדובן

טל בן חיים הבלם הוסיף: "מגיע לי להיות בנבחרת ישראל, את שאר השאלות צריך להפנות לאלישע לוי. אני רוצה להיות חלק ממכבי תל אביב עד שאפרוש, חזרתי לישראל כדי לעזור למכבי תל אביב ואני מאמין שההחלטה שלי ושל מכבי תל אביב היא להמשיך ביחד".

בנושא אחר, רשות המיסים אישרה היום את סיווגה של הקבוצה כעוסק מורשה ובכך הפך מכבי תל אביב למועדון הראשון והיחיד בענף הכדורגל אשר קיבל סיווג זה. המשמעות הישירה של מעמד זה היא שמכבי תל אביב תשלם מע"מ מתוך הכנסותיה ומנגד תקבל החזר על סכום המע"מ בהוצאותיה.

שינוי סיווג זה התקבל לאחר שרשות המיסים, הכירה בעובדה כי הקבוצה אינה מקבלת תמיכות מגופים ציבוריים ופועלת בשיטות ניהול המאפיינות חברות עיסקיות וכגוף עיסקי הפועל לייצר רווחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully