וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגור קולשוב סיפק 17 נקודות ו-12 ריבאונדים, מכללת רייס ניצחה

הישראלי קלע באחוזים לא טובים מהשדה (3 מ-11 לצד 8 מ-8 מהעונשין) אך תרם גם 3 אסיסטים, 2 חטיפות ו-2 חסימות כדי לסייע למכללתו לנצח 75:86 את סאות'רן מיסיסיפי ולעבור סיבוב בטורניר החטיבה

שחקן מכללת רייס איגור קולשוב. AP
העונה הנהדרת נמשכת. קולשוב/AP

מכללת רייס עלתה הערב (רביעי) לרבע גמר של טורניר החטיבה Conference USA, לאחר שניצחה 75:86 את סאות'רן מיסיסיפי. מחר תפגוש רייס את מכללת UTEP, לה הפסידה לפני מספר שבועות 79:71. אחד מגיבורי הערב היה איגור קולשוב הישראלי, שאמנם קלע באחוזים רעים מהשדה אך סיים עם שורה סטטיסטית נאה של 17 נקודות ו-12 ריבאונדים.

המחצית הראשונה הלכה צמוד, אף שקולשוב היה חלש בהתקפה וסיים עם 5 נקודות ב-1 מ-8 מהשדה, לצד שישה ריבאונדים. במחצית השנייה רייס החלה לפתוח מבערים, עלתה ליתרון דו-ספרתי ולא הביטה לאחור.

קולשוב סיים את הערב המאושר שלו עם 3 מ-11 מהשדה (3 מ-7 מחוץ לקשת) ו-8 מ-8 מהעונשין. אל 12 הריבאונדים הוא הוסיף גם שלושה אסיסטים, שתי חטיפות, שתי חסימות ו-0 איבודים. הקלע המצטיין של רייס היה כוכבה השני, מרכוס אוונס עם 26 נקודות. מרכוס ג'קסון תרם 20 נקודות.

עוד בנושא:

חלום ה-NBA, הקיץ הגורלי, האפשרות שישוב למכבי תל אביב או הפועל ירושלים, נבחרת ישראל: איגור קולשוב מדבר בראיון לוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully