וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: יועד בית יוסף סיכם עד לסיום העונה

7.3.2017 / 8:45

הגארד המוכשר של עירוני רמת גן עובר לקבוצה המדורגת שנייה ושואפת לעלות לליגת העל ביום האחרון של חלון ההעברות. הפועל חיפה צירפה את הסקורר ג'מאר יאנג

שחקן הפועל רמת גן יועד בית יוסף. מגד גוזני
ממשיך לנדוד. יועד בית יוסף/מגד גוזני

מועד ההעברות בליגה הלאומית בכדורסל יינעל היום (שלישי) לפני המחזור ה-22 בליגה, וברגע האחרון מנסות קבוצות הליגה להתחמש בשחקנים שיעשו עבורם את ההבדל. אחת העסקאות המעניינות שנסגרה אתמול בלילה ותיחתם הבוקר היא העברתו של יועד בית יוסף מעירוני רמת גן להפועל באר שבע שמדורגת במקום השני בטבלה. בית יוסף בן ה-29 שיתף פעולה בעבר עם מאמן באר שבע יניב בורגר, והקשר בין הצדדים נוצר בשעות הלילה, כשבנועלת הטבלה לא התנגדו למהלך שיחסוך להם כסף.

את העונה הנוכחית היה אמור בית יוסף לפתוח דווקא במדי בני הרצליה, אך ביקש לעזוב אחרי זמן קצר מסיבות אישיות, כשאת מקומו בסגל תפס אור לאומי מהפועל תל אביב. הגארד החליט לעבור לעירוני רמת גן, אחרי שבעונה שעברה היה הכוכב של היריבה העירונית הפועל רמת גן /גבעתיים, אך הקבוצה הרעה שנבנתה בזיסמן לא הייתה בדרך להצלחה כשבית יוסף רושם 11.9 נקודות ו-5.4 אסיסטים בממוצע למשחק. בבאר שבע הוא אמור לחבור לטמיר אריאלי ואנטוני פישר בקו האחורי ולנסות לעזור לקבוצה לעלות ליגה. אגב בית יוסף לא אמור לשחק הערב במדי באר שבע נגד אותה עירוני רמת גן שעזב.

בעסקה מעניינת נוספת שנחתמה אתמול בלילה הצטרף להפועל חיפה הגארד ג'מאר יאנג, שנחשב לסופר סקורר אך בעל אופי בעייתי, והוא החליף את צ'אד וויליאמס שכבר עזב. יאנג (30, 1.96) עבר בכוכב האדום בלגרד, שרלואה, אורליאן, ניז'ני נובגורוד, שירוקי, פאריז לבלואה והקבוצה האחרונה שלו הייתה אל ריאדי ביירות מהליגה הלבנונית. הוא אמור לשחק הערב במשחק התחתית החשוב נגד רמת השרון, כשעל הקווים של האדומים יעמוד לראשונה המאמן עמיר עוזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully