וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: "לואיס אנריקה אובססיבי לקראת הגומלין מול פ.ס.ז' ומאמין במהפך"

למרות ה-4:0 מהמפגש הראשון, הקטלאנים לא מרימים ידיים: המאמן מכין מערך הרפתקני ומוכן "להתאבד על המגרש ולמות כשהוא תוקף את פריס", בתקשורת מאמינים ב"5 סיבות למהפך"

one

בווידיאו: ה-0:5 של בארסה על סלטה בשבת

ברצלונה הצליחה להישאר בסוף השבוע במקום הראשון בליגה הספרדית אחרי ה-0:5 המרשים על סלטה ויגו, וכעת כל תשומת הלב בקטאלוניה מרוכזת ביום רביעי הקרוב, אז פריס סן ז'רמן תגיע לקאמפ נואו לגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, כשהיא מחזיקה ביתרון 0:4 מבטיח מאוד מהמשחק הראשון.

בברצלונה מסרבים להרים ידיים וב"ספורט" הקטלאני טוענים כי המאמן לואיס אנריקה, שבשבוע החולף הודיע כי יעזוב את המועדון בסיום העונה, "אובססיבי" לגבי המפגש עם אלופת צרפת והאפשרות לבצע מהפך היסטורי, "רמונטדה".

ב"ספורט" נכתב: "יש לפני ואחרי ל-4:0 שבארסה חטפה בפריס. לואיס אנריקה סיים את אותו משחק מופתע מאוד, אבל גם עם האמונה שהקבוצה שלו יכולה לעשות מהפך. משריקת הסיום בפריס ועד עכשיו, הגומלין והאמונה במהפך הם הדברים הכי חשובים במועדון. בבארסה מוכנים להתאבד על המגרש ולמות כשהם תוקפים את פריס".

עוד בנושא:

ההצגה הגדולה של ליאו מסי: ברצלונה הביסה 0:5 את סלטה ויגו
ליאו מסי "צלצל" לאחיין, פרננדס: "המאמן הבא צריך להכיר את המועדון"
ריו פרדיננד חושף: הקנאה והתחרות האובססיבית בין רונאלדו למסי. וגם: צפו בשער של מסי מזווית חדשה
ריאל מדריד טובה יותר בלי רונאלדו? בספרד משבחים את "המאמץ הקבוצתי" של הבלאנקוס

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, סרחיו בוסקטס, לואיס סוארס. GettyImages
יש מצב? שחקני ברצלונה חולמים על מהפך/GettyImages

בארסה עשויה לפתוח במערך הרפתקני של 3:4:3, אותו ניסה לואיס אנריקה בשלבים מסוימים במשחקים האחרונים. נכון לרגע זה, שבעה שחקנים בטוחים בהרכב: מארק אנדרה טר שטגן בשער, ג'רארד פיקה בהגנה, סרחיו בוסקטס ואנדרס אינייסטה בקישור וניימאר, לואיס סוארס וליאו מסי בהתקפה. לצד פיקה מתלבט לואיס אנריקה לגבי שני שחקני ההגנה הנוספים, כאשר נראה כי חאבייר מסצ'ראנו וסמואל אומטיטי יפתחו. בקישור, איבן ראקיטיץ' מתנדנד והאפשרויות הנוספות הן סרג'י רוברטו וראפיניה.

הקהל בקאמפ נואו יגיע מוכן לקרב והאוהדים מכינים טיפו ענק, עליו ייכתב "כולם עם הקבוצה". גם בתקשורת המקומית מאמינים והציגו "חמש סיבות לכך שהרמונטדה אפשרית": הכושר המצוין של ניימאר בשבועות האחרונים, החזרה לעניינים של בוסקטס, המערך המעניין שמכין לואיס אנריקה, ההתעוררות של מסי (שכבש עד היום 19 שערים בשלב שמינית גמר ליגת האלופות) וחוסר היציבות של פריס סן ז'רמן. ואכן, היריבה הצרפתית אומנם נתנה קונצרט במפגש הראשון, אבל גם היא יודעת היטב שהסיפור לא סגור סופית והמאמן אונאי אמרי מכין את שחקניו לערב ארוך בקאמפ נואו.

אנחל די מריה שחקן פריס סן ז'רמן. AP
עלול לפספס את הגומלין. די מריה/AP

בברצלונה יכולים לשאוב עידוד גם מהכושר הלא טוב שבו נמצאת פריס סן ז'רמן, שניצחה בקושי 0:1 את נאנסי במחזור החולף. אם לא די בכך אז לאונאי אמרי יש לא מעט כאבי ראש לקראת המשחק הזה וייתכן מאוד שהוא יחסר את אנחל די מריה, הקשר הארגנטינאי שכיכב במפגש הקודם עם צמד מרהיב. די מריה הפצוע לא שיחק מול נאנסי והוא בספק גדול כמו גם טיאגו מוטה ואדריאן ראביו, שני שחקני מפתח בקישור.

ב"לאקיפ" כבר הזהירו את פריס ובכותרת נכתב: "עם 11 שערים בשני משחקים, ברצלונה יכולה להתפוצץ שוב". בכלל, מאז הניצחון על ברצלונה פריס לא מרשימה ולהוציא את החמישייה על מארסיי, היא סיימה ב-0:0 עם טולוז וגירדה 0:2 על ניור מהליגה השנייה בגביע בזכות שני שערים מאוחרים של פאסטורה וקבאני עמוק בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully